maandag, januari 24

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook wel, al was het maar alleen van naam


Altijd wel even gezellig zo met zijn allen , hierboven was ons tijdelijk verblijf. We hebben veel gezwommen en de meisjes wilden ook nog even een rondje paardrijden. Nou ja op een pony zitten en  worden  rondgeleid .











Bij de jongste viel haar helm bijna voorover maar ze vond het leuk om te doen.


Nu heb ik niet het paardenhoofd op de foto, maar mijn kleindochter gelukkig wel.

Zo zag de stoet (nou ja ministoet ) er van achteraf uit.


















Naderhand kreeg het dier nog een dankbaar
klopje op zijn hoofd. . Ik weet wel dat de instructeur, waar mijn dochter vroeger les van kreeg, altijd zei dat de beste beloning voor je paard was, dat je er afstapte en hij dus niet meer hoefde te werken πŸ˜„ We hebben een gezellig weekend gehad zo met zijn allen, alleen jammer dat mijn kleinzoon niet  mee kon wegens zijn studie.

32 opmerkingen:

  1. Goedeavond Haba wat een grote huis zeg wouwww. En leuke foto's πŸ‘Œ. Moet wel lachen je verhaal over wanneer paard blij met je is 🀭🀭🀭🀭
    Ja heb iets telang gelopen helaas of is gewoon toeval dat ik last van stuit heb. We zullen zien. Fijn je weer er bent πŸ‘fijne avond πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We waren ook met zeven mensen dus moest het wel een flink huisje zijn :)

      Verwijderen
  2. Goedenavond Haba
    Wat fijn dat jullie zo genoten hebben
    Heerlijk zo'n weekendje met z'n allen
    Nu nog even nagenieten
    Fijne nieuwe week
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedeavond Haba,

    Wat heerlijk dat je weekend weg bent geweest. Je kleinkinderen vinden prachtig op de paard te lopen. Huis is zeker prachtig om te zien. Laura word grote meid. Ik heb al tijdje niet meer gezien. Leuke kleinkinderen heb je. Het was geslaagde weekend geweest. Leuke foto's. Morgen fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker toch dat dat weer kan, met z'n allen genieten van elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker met zijn alle genieten toch. Natuurlijk willen ze paard rijden, dat hoort er ook bij. Wat zullen ze genoten hebben.

    Love as always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vroeger, toen we nog geen hond hadden, ook nog vaak gedaan.. een weekendje naar zo'n huisje.. heerlijk, met die zwemparadijzen! Voor de kleintjes zal het helemÑÑl wel geweldig geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog lekker even nagenieten Haba, van het fijne weekend...!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Haba iets terug heb ik verhaal ook gedaan 🀭
    Vandaag eens de kapper bellen zit voor geen meter en ja kan nu ook niet zoveel doen. Wassen doe ik altijd thuis ivm nek.
    Fijne dinsdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, Centerparks ken ik zeker wel, al kruip ik zelf nooit in zo'n huisje. Jullie hebben in ieder geval genoten, dat straalt er ook gewoon vanaf. Nu nog even lekker nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zo'n weekend dan Haba.

    Fijne dinsdag en groetjes van Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk en gezellig, op een pony rijden is voor kinderen geweldig natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O heerlijk een weekendje weg...daar zijn we allemaal weer aan toe.
    Wij hadden het in oktober met de hele bups nog...met 16 in een huis dat mocht toen nog haha...hoe anders is het nu
    Lekker nagenieten hoor...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is heel gezellig, de meiden genieten wel van de pony's.
    Toch fijn om dan samen te zijn. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Haba weet niet of je alles gelezen heb hier???
    Straks ga ik weer blokje lopen,doet wel goed. Vanmiddag ga ik op visite bij Irene buuf aan de overkant tevens vriendin.
    Lekker ff huis uit.
    Het is Laura middag dus fijne middag daar πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi haba
    Ja de week alweer door midden.
    Natuurlijk houden we ons zoveel mogelijk aan de regels, maar bij sommige zet ik toch grote vraagtekens ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Haba las je antwoord 🀭nadat is waar.
    Alweer donderdag ondanks het thuis zitten gaat tijd evengoed snel zeg.
    Gaat steeds beter dat blokje buiten lopen. Ik wens je een fijne dag bij Aiva toe πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Haba zwemochtend 🏊 vandaag. Ik ga met Jaap boodschappen doen. Half 12 zit ik via internet in de wachtkamer bij UWV . Eens kijken hoe gesprek gaat veel kan ik nog niet vertellen pas 8febr . Fijne vrijdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heerlijk voor je Haba dat je zo even weg kon met je kroost . Er even uit!
    Dat je genoten hebt spat van het verhaal af en ook van de foto's, mooi hoor@ Geniet nog maar lekker na, fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een ander weekend voor jou...vast eentje met rust ;)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen Haba
    Wat vervelend dat je weer niks kan plaatsen
    Wens je een heel fijn weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Och wat erg dat je niet kunnen plaatsen zie ik reacties van boven. Hopelijk gaat je lukken. Fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goedemorgen Haba ik zet ook antwoord hier maar ook op mijn blog. Ik hoop toch je gauw weer normaal kan bloggen. Ik denk ook aan rustige zondag.
    Fijne zondag 🍳🍞 groetjes van mij πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is mijn nieuwe hobby
    Ook een nieuwe site opgezet met plaatjes zonder achtergronden.
    https://rebbelsplaatjes.blogspot.com/
    Zo blijven we bezig :)
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goedemorgen Haba zwemochtend voor jou.
    Als droog is loop ik half uurtje anders gewoon ff uitlaten.
    Fijne maandag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goedemorgen Haba dinsdag ga je naar asiel??? Ik ga met boodschappentas op wielen naar de markt. Voor korte rondje
    Fijne dinsdag πŸ‘ groetjes van mij πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ach wat een feestje zal dat zijn geweest voor de kindjes, of de paardjes het zo leuk vinden weet i eigenlijk niet haba,

    jammer te lezen dat je niet in beheer kunt, ik zou willen dat ik wat voor je kon doen

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi
    Ja op zo een plek zou ik geen vis willen eten...ze kijken het van je bord af ;)
    Je krijgt het nog niet in orde hier ...balen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Goedemorgen Haba
    Wens jou ook een heel fijn weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. O geweldig, paardrijden! Misschien worden het ook echte ruitsters :) Lekker van die lange tochten door de duinen maken misschien, daar bij jou in de buurt.

    Mooi zo'n weekendje! En tja, studies nemen inderdaad teveel tijd in, vond ik ook altijd...

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ben je verhuisd qua blog? Je bent toch niet gestopt?

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...