woensdag, maart 6

Kunstwerk

Dit kunstwerk kreeg ik gister van mijn oudste kleindochter, Nu moet je als oma natuurlijk nooit zeggen wat je zelf denkt dat het voor moet stellen. Dat deed ik dus wel, omdat ik veronderstelde dat het een verf impressie van zee en strand was met nog wat duinen erbij. Ja ik dacht zelfs dat die streepjes de paalhoofden op het strand waren. Hoe kon ik het zo mis hebben.
Heel verontwaardigd zei ze NEE oma het is niet het strand, maar het zijn drie rupsen, tssss dat ik dat nu niet gelijk had gezien, domme oma.De streepjes waren hun voetjes natuurlijk.
Ja nu ze het zei, zag ik het ook het zijn natuurlijk rupsen wat zouden het anders kunnen zijn :)

13 opmerkingen:

  1. Haha... mooi kunstwerk en weer wat geleerd...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, een leermomentje... Ik had het er ook niet uitgehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whahahahaha jawel hé, de natuur zit er al vroeg in oma :-)
    een lekker pittig ding dus, daar hou ik wel van,
    mooi om aan de muur te hangen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He rupsen... wat leuk.. even kijken wat jij er bij schrijft ;-) Ja.. ik snap hoe het moet ;-)

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natúúúúrlijk.. rupsen!.. dat jij dat nou niet zag oma.. oh oh oh! En het is toch zo duidelijk.. met al die voetjes! :-P :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zit er ook wel in, ja, die beestjes; maar je moet het even weten :) Wel een artistieke impressie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooo domme oma toch dat zie je toch rupsjes hahaha nou oma ik zie ook duidelijk zee hoor
    Maar prachtige kleuren dat wel
    Veel plezier bij Aiva o ja goedemorgen enne goed nieuws je ziet je reactie meteen bij mij hèhè pffff groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag het duidelijk gelijk :)) Maar dat zal wel toeval zijn geweest. Ach en ik zou het niet dom noemen maar je had gewoon even een mindere kijk op kunst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Haba.
    Inderdaad, je moet bij een kunstwerk aangeven wat je er zelf in ziet, beter is het om de kunstenaar zelf aan het woord te laten wil je niet met beschaamde kaken afdruipen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba leuk dat iedereen hier bij jou is verhuisd
    Lekker druk met reactie's ook.
    Nu ik weer de mooie kunstwerk zie zie ik steeds duidelijker de rupsen hihihih
    Het is vrijdag ik ga werken en straks om 6 uur begint mijn weekend die ik dubbel en dik ga van genieten want volgende week is het een hele drukke week woensdag donderdag zaterdag en zondag werken Dus nu dubbel en dwars heerlijk genieten
    Fijne zwemochtend en boodschappen dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ja, als je het zegt zie ik er zeker ook wel rupsen in. Ik vind het trouwens knap gedaan. Mooie kleuren en een aansprekend resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede morgen Haba, en een fijne, zo te zien weer zonnige dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba zo zeg wat een dag gisteren en dat op vrouwendag
    Ik was dus aan werk was internetsysteem eruit oky geen ramp maar wel als collega de geldla erin doet met alle sleutels erin dus ook van de la.Dus kon nergens in Kon alleen koffie verkopen in begin ging dat De grote voorraad kast kon leidinggevende open maken dus gauw wat appeltaarten ontdooid Alles opschrijven wat ik verkocht Pas om 2 uur hadden we weer internet En was zo druk geweest Dus collega en ik alles gauw invoeren Ik haal papier geld eruit moet 40 euro zijn ik had 65 euro hahahahaha Mijn collega zei moet je vaker doen geld in je broekzak jongt lekker bij Maar oky had door de drukte niet alles opgeschreven natuurlijk Al met al 5 uur had ik behoorlijke omzet in mijn uppie gedraaid lekker maar was bekaf gisteravond. Ook zei paar klanten van oooooo ben je weer op vrijdag gezellig.
    Goed vandaag boodschappen doen morgen maak ik Paella Bjorn komt gezellig hier eten.Ilse werkt met z'n 3 tjes dus
    Fijne zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...