zaterdag, april 6

Fietsen op het dak gooien


  Op het www kwam ik deze tegen, een beetje melig. Maar mijn gras is in ieder geval weer gemaaid .




* MAVO-humor: een fiets op het dak gooien....

* HAVO-humor: iemand dreigen zijn fiets op het dak te gooien..!

* VWO-humor: berekenen hoe het best een fiets op het dak kan worden gegooid...!

* VBO-humor: een fiets op het dak gooien en de bezitter ook!

* L-Side humor: het dak op een fiets gooien!

* Kleuterhumor: een driewieler op het dak gooien!

* Amsterdamse humor: een gejatte fiets op het dak gooien!

* Welzijnswerkers humor: een praatgroep oprichten voor mensen die een keer een fiets op het dak willen gooien...

* Handelaarshumor: een fietsenhandel op het dak beginnen...

* Racistische humor: alleen bruine fietsen op het dak gooien!

* Communistische humor: gezamenlijk onze fiets op het dak gooien!

* Bouwvakkershumor: een dak bouwen om er een fiets op te gooien...

* Ambtenarenhumor: een fiets in drievoud op het dak gooien...

* Politiehumor: "Hebben wij een fiets op het dak gegooid?"

* Belgische humor: iemand meehelpen jouw fiets op het dak te gooien...

* Duitse humor: Je opa's fiets op het dak gooien!

* Sinterklaas humor: een fiets door de schoorsteen gooien...

* Sloppenwijk humor: een fiets door het dak gooien...!

* Greenpeace humor: red de fietsen op het dak.

* Patserhumor: een fiets over het dak gooien.

* Popi-Jopi humor: echt wel een te gek vette fiets op het onwijs gave dak gooien.

10 opmerkingen:

  1. Fijn dat de klus weer geklaard is, kan het morgen weer lekker groeien...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-) het komt er hier op neer dat hoe dan ook een fiets het dak op gaat :-)
    fijne zondag Haba:-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaaa.. best wel een leuke hoor! (maar ik heb al een wijntje op bij het eten.. dan vind ik wel meer lollig! hahahaa!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben ik al blij dat je niet in Amsterdam woont... Daar gaan al die fietsen de gracht in.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaha nou gras is gedaan neem ik aan ja hier werd het pas 5 uur lekker weer met de zon .Daarvoor was triest was wel in stadje maar mooi weer nou nee.Maar dan klopt het wel van
    Als ik vrij ben zaterdag klopt het weersverwachting niet helemaal dus.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap je laatste reactie niet helemaal hihihi
    Ik heb mijn blog aangepast had mijn belangrijkste mannetje vergeten hahahahha groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooooo nu snap ik het hahah laat ik aan Jaap over met zijn tractor machine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen ik ga hier verder
    Zo gisteren lekker even dingen veranderd in de tuin zodat we konden zitten en ja bbq en eten buiten heerlijk weer groetjes fijne maandag zwemse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba heerlijk gefietst in de bossen gisteren
    Hoop gedaan nu naar werk vandaag en morgen
    Jij gaat de beestjes verwennen vandaag fijne dinsdag

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...