donderdag, mei 30

Tekening

Van Laura heb ik weer een mooie tekening gekregen voorstellende, een veld zonnebloemen, met een appelboom in het midden (waaronder twee afgevallen appels)  In de lucht natuurlijk de zon , twee wolkjes en drie vogels. Kijk dat is weer een heel duidelijke tekening, nu vind ik dat wel, tenminste iets minder uitleg nodig dan de vorige ( de rupsen). Ik was alleen even mis met de afgevallen appels, ik dacht heel eventjes dat het twee konijntjes tussen de zonnebloemen waren. ;)


12 opmerkingen:

  1. Zo'n appel valt niet ver van de boom en ik zie dat het hele grote appels zijn, dus die konijnen zitten er vast achter.

    Love as always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik schoot even in de lach bij die konijnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, deze mag echt in een lijstje...!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Haba hahaha nou ik zag ook eerder konijntjes hoor de oortjes maar dat zal de steeltjes wel zijn.
    Zo alweer vrijdag vandaag nog eenbeetje klussen morgen word het boodschappen dag van alle winkels enz
    Jij gaat zwemmen neem ik aan en boodschappen doen?
    Fijne weekend vast ook want za zaterdag vroeg weg zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whahahaha Haba, ja het blijft wel moeilijk soms bij kindertekeningen maar ik begrijp je wel hoor, ik zou dat ook zeggen, leuk dat ze zo creatief is hé,
    bewaar je ze ook ?

    heb het fijn vandaag hé
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ik bewaar er een heleboel en zet er dan de datum op. Zo heeft ze een eigen map voor knutsels. Van Denzel heb ik ook nog een paar tekeningen, maar die maakte er niet zoveel.

      Verwijderen
    2. Ooo wat leuk. Zo heb ik een hoop van Ilse en Bjorn. Leuke herinneringen

      Verwijderen
  6. Het had gekund, konijntjes maar appels kan natuurlijk ook heel erg goed. Verder een zeer duidelijke tekening ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Haba vandaag word het brocante dag. Eerst op lac Parisot de camping waren we voor huis naar toe gingen. Dan Ville Neuv dorp en wie weet Gaan we naar ons allereerste camping even bezoeken voor drankje 🍵 La Diege
    Ach we zien wel ook gaan we ergens lunchen. Dat houd in hier warm geluncht word. Maar goed eerst gebakken eitje 🍳 zo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Haba nee we zijn niet naar La Diege geweest gisteren
    Rest verhaal staat op blog
    Alweer nieuwe week we zitten hier dus een week alweer pff gaat het snel.
    Maandag o ja jij gaat zwemmen en ik tripje maken en genieten van lekker weer onder de parasol fijne maandag groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba

    Ja ik heb ook al een hele verzameling.Zo leuk om ook de vorderingen te zien
    Fijne nieuwe week Haba
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd leuk om te bewaren! Maar als bewonderaar moet je natuurlijk nooooit zeggen wat je denkt dat het is hehe.. dat moet de kunstenares zélf doen.. dan sla je nooit de plank mis! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...