zondag, oktober 6

Natte zondag

Dat weer van vandaag is voor mij niet zo erg, ik heb gister in de stad een tijdje doorgebracht in  "De Drukkerij"   (klik) in Middelburg en een deel van de voor mijn verjaardag gekregen boekenbonnen besteed. Heerlijk vind ik dat lekker rondneuzen en dan iets kunnen kopen zonder te betalen (ja die bonnen zijn natuurlijk al betaald) Ik heb een jeugdboek gekocht , ik koop regelmatig jeugdboeken nog een afwijking van mijn vroegere beroep ik ben begonnen als jeugdbibliothecaris in Amsterdam  op een filiaal in noord. Daar deed ik maandelijks ook de inkoop voor, ik spaarde altijd extra budget op om genoeg te kunnen kopen in de kinderboekenweek. En ook nog twee boeken voor volwassenen.
Dus vandaag ga ik lekker lezen , laat het maar regenen buiten :)


                      Afbeeldingsresultaat voor de drukkerij middelburg

9 opmerkingen:

  1. Ik kan er ook niet echt mee zitten, we hebben gewoon wat extra water nodig... Ik amuseer me wel met mijn kleindochter, die is het hele weekend hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach dat is leuk Haba, jeugdsentiment, heerlijk hé,
    ja zo'n regenachtige dag als vandaag is wel goed om lekker binnen te zijn hoor, wij zijn al drijfnat thuisgekomen en mijn jongens gaan er hier een zandbak van maken:-) die hebben hun lolletje weer gehad, en dan vandaag nóg twee keer :-0 zijn we zielig of watte :-)
    geniet maar lekker haba, ik gun het je van harte

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hier wel wat mooie prentenboeken staan.. óók een afwijking van m'n beroep toendertijd als peuterleidster. Sommige van die boeken, dat is gewoon kunst, prachtig die illustraties! Jeugdboeken zou ik dan weer niet zo snel kopen.. daarbij gaat het toch vooral om het verhaal en dat vind ik dan wel té kinderachtig ( ik snap de volwassenen die Harry Potter lezen dan ook totáál niet hahaa, maar dat zal wel aan mij liggen hè!). Maar lezen is vandaag wel één van de betere activiteiten ja.. of bloggen natuurlijk hahahaa! (maar het is zó rustig in blogland.. het zal wel meer lezen zijn voor iedereen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemiddag Haba ooo ziet leuk uit en echt leesweer dus. Ja dat is lekker shoppen
    Nou lekker rijweer is het niet behoorlijke plensbuien. Ik heb vanaf 7 uur tot 12 uur gereden nu Jaap tot voorbij 0arijs fijne lees 📖 dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemiddag Haba

    Ik breng deze dag ook lekker binnen door.
    Lezend, tv kijkend en een beetje psp-en
    Fijne zondag nog
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, echt een dagje om lekker binnen door te brengen, b.v. lekker met een boek op de bank...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Haba 🏊🏼 zwemochtendvoor jou
    Ik ga boodschappen doen alle potten jam plek geven 🤭 en meer rotzooi opruimen
    Fijne maandag 👍 groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De was op zich valt mee daar was ik ook. Dat scheelt enorm

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba veelste vroeg wakker was 4 uur al wakker .Heb er al maanden last van klaarwakker .Dus word weer een lange dag werk tot 6 uur .Maar ben er altijd half 9 al zo kan ik rustig opstarten. Fijne beestjtes dag groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...