vrijdag, juni 26

Mijn twee meiskes

Woensdag bij mijn oudste kleindochter, stond het bad al klaar in de tuin, dus snel het badpak aan en natuurlijk ook goed insmeren met watervaste zonnemelk en er kan in geplonsd worden



Oma doe jij mijn achterkant even, want dat kan ik niet zien. Toch handig zo'n bijkeuken zodat je niet echt ver naar binnen moet .



Gisteren was zowel het meisje als haar badje van een ander formaat .

 

Zo ik heb mijn laarzen al aan, dat moet toch als je door de plassen gaat stampen? Oh is dat in een badje niet nodig, dan doe ik ze weer uit, al is het wel leuk hรจ,  zo twee verschillende laarzen en mijn hoedje is ook heel apart.

Het was twee dagen lekker buiten spelen met heel veel water, oma heeft er ook volop van genoten.

24 opmerkingen:

  1. Heerlijk is dat toch met die kleintjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch lekker genieten met prachtig weertje. Kleindochter lekker in badje spelen. Leuke foto's geworden. Morgen slaat weer om. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha, wat een heerlijk foto's, wie zou het meest genoten hebben, kleindochter of Oma?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen nogmaals wat heerlijk ja ik zat altijd met mijn voeten erbij voor afkoeling . Nu alles al dicht zonneparnasol op want wil geen zon en hitte op de pui . Nee nog geen vluchten op UK dus helaas geen visite van nicht en man ๐Ÿ˜ฅ zo jammer . Keek er al zo na uit. Hopelijk kan ik volgende jaar ofzo. Mis ze zo .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelf geen kindjes helaas maar ik zie ook veel kindertjes op grasveld spelen van uit de kleuterklas hier in de omgeving en gisteren hadden ze een waterpistolen gevecht. Zat ook ervan te genieten en wat een schattige foto met de laarsjes. Men zegt niet voor niets altijd dat het bij oma altijd wel genieten is in welk weer dan ook. Wens je nog veel meer kleine genietmomentjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke beelden..! om te bewaren voor later haha.. vooral die ene met die laarsjes en dat grappige bakje op haar hoofd.. daar zal ze later zelf ook hard om lachen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je goed kijkt, zie je dat ze twee linkerlaarsjes aangetrokken heeft :)

      Verwijderen
    2. Ja.. da's het leukste van allemaal.. liep ze geen rondjes.. steeds linksaf? hahahaa! Is net zoiets als die kindjes die de schoenen van hun moeder aantrekken.. ook altijd zo'n grappig gezicht.. maar Aiva was veeeeel origineler! :-)

      Verwijderen
  7. wahahah heerlijk haba kinderen geven nergens om hรฉ,
    jammer dat we dat vaak later af leren, de spontaniteit van kids is zalig

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal goed en genieten dus maar 2 laarsjes van hetzelfde soort mag best eventjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hรจ is wel wennen maar heb gelijk facelift erbij ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™Š

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk toch zo lekker kunnen spetteren met water, zeker met het feestelijk hoofddeksel op...:-)
    Fijn weekend Haba.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is toch het leukste. Lekker meespelen. Dat doe ik ook graag.

    Love as Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba hier heeft tuin genoten van vannacht watervallen.'Heb pui open gegooid zo kan ook huis afkoelen
    Ja wat mooi is mijn bekkie nu hรฉ Is wel e=even wennen voor de kaak en scharnier maar dat is het zo
    Ik wens je een fijne zaterdag toe

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een bijkeuken is reuze handig. Wij hebben er ook al ons witgoed staan. Dan staat dat niet in de weg.
    Voor die kleintjes is zo'n bad genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zal even naar je toe blazen denk ons regenton weer gevuld is

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou Haba tuin is blij mijn longen niet. Wat is het benauwd zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha (-: Je kleindochter op twee linkerlaarsjes. En dan dat stralende snoetje! Heerlijk genieten met die kleintjes. Meer dan water hebben ze niet nodig. Ja, een toekijkende oma natuurlijk wel.
    Zomerse groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedenmorgen Haba om 8uur ga ik lopen. En het is ook nu lekker temperatuur voor hopelijk blijft het droog. Fijne zondag ๐Ÿ‘ groetjes van mij ๐Ÿ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Haba
    Dat is echt genieten met die twee
    Als ze maar kunnen kliederen met water
    Heb je geen kind aan ze
    Fijne zondag
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen Haab starten week 27 op. En weer werkdag weer wennen als je al4 dagen vrij bent geweest hahahaha.
    Maandag o ja jij zwemmen toch fijne maandag groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haba, wat een aandoenlijke foto's.

    Dat is genieten he, mooi voor jou en de kids!

    Groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. haha prachtig
    ja dat is genieten voor de kinderen
    en de oppassende oma

    zag nu je reactie bij Vera Lynn
    inderdaad , zij was een legende ver voor haar dood

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha wij hebben 2 3 jarige kleinkids en die verkleden zicht ook graag met de kleren van grotere zus, laarzen aan tas op sleeptouw en doei ik ga naar zwemles...Ziet ze van grote zus
    Oja ik woon helemaal aan de andere kant naar het oosten...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...