maandag, juli 13

Nog even. . .

. . .nagenieten, het was een heel gezellige dag, Laura had een mooie tekening voor me gemaakt, die moet hier natuurlijk ook even neergezet worden. Nou het was meer een verffeest dan een tekening natuurlijk.



 Toen iedereen er was, lekker in de tuin gezeten, koffie met gebak, later lunchbroodjes, niet teveel eten hoor, een plekje houden voor de avond.  Buiten in de tuin, waar natuurlijk goed met water kon worden geknoeid door de jongste telg van de familie.


Daar moest eerst het wasknijper emmertje voor leeggegooid worden en dan wat plastic bakjes, de buitenkraan even open en ze was druk in de weer . Water is natuurlijk altijd heerlijk om mee te rommelen :)

Aan het eind van de dag had ik afgesproken bij een kindvriendelijk restaurant, ik had gezegd dat er ook kleintjes bij waren, dus we hadden een tafel vlak bij de ballenbak in de speelhoek, dan hoefden die kinderen niet steeds braaf aan tafel te blijven zitten, want dat is wel veel gevraagd van peuters en kleuters. Maar hier zitten ze beiden nog netjes aan de tafel (helemaal achteraan op de foto) Mijn zoon heeft de foto gemaakt, dus die is nu niet in beeld.


Kortom het was een heel fijne dag zo samen met kinderen, schoon- en kleinkinderen en  mijn zus + echtgenoot natuurlijk niet te vergeten.

19 opmerkingen:

  1. Ha ik was door je oudere blogjes aan het neuzen...en dan staat de nieuwe er al
    Leuk hoor zo je verjaardag af sluiten.
    Ben jij rechtsonder ?
    Als wij met eigen gezin gaan zijn we al met 16
    Leuk om hier even rond te lopen...groetjes en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als oma denk je natuurlijk eerst aan de kleinsten, de rest kan wel voor zichzelf opkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed van je dat je hebt aangegeven dat er kleintje bij zitten, dat scheelt een hoop gezeur op dat moment. Ze kunnen ze naar de ballenbak en jullie gezellig blijven zitten.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk Haba, echt zalig,
    dat is een ongedwongen verjaardag en daar geniet je het meest van,
    de herinneringen blijven leven hé, ook voor de kleintjes, di e houden van ongedwongen sfeertjes,
    ik wens je elk jaar zo'n fijne verjaardag toe,

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. feestje geslaagd lees ik
    kind vriendelijk , maar de oudjes kijken wel ernstig hoor ?

    ja de 1 noemt het stunts , de ander een leuke wandeling
    ieder zijn meug , zeg ik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Haba dat ziet zeker uit als een geslaagde verjaardag FEEST. Heel gezellig .En leuk jij ok op de foto staat .
    Dus gisteren alle overtollige kilootjes afgezwommen??? hahaha
    Vandaag eerst telf gesprek met de longverpleegkundiger dan markt dan naar prothesekliniek om 12 uur om even bij testellen Daarna afspraak jawel op afspraak anders kom je er niet in ( overal kan je naar binnen zoals winkels maar daar moet op hun afspraak ) tijd komt niet echt goed uit maar ja moet erbi neerleggen Voor daar gaat het om nieuwe parkeerkaarten op techalen want ja belachelijk die ik dit jaar had gekocht zijn niet meer geldig door de nieuwe parkeerregels .Ach ja waaraan meer kan je verspilde geld uitgeven toch? Daarna later naar kennis toe ,dus dag is druk vol
    Jij bent naar de beestjes fijne dinsdag groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat is wel een stuk beter, vlak bij de balenbak. Dan kunnen de ouderen rustiog dooreten als de kleintjes willen spelen. Dat was dus een leuke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het zo'n geslaagde dag is geweest hoor.
    Laura heeft talent, lief en mooi gedaan toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie tekening die zal wel een ereplaatsje krijgen toch?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ha die Haba
    ja daar is het zeker mooi wandelen , een aanrader hoor
    klopt , ik let op al dat kleine grut
    fijne middag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je zo'n fijne verjaardag had!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele goedemorgen Haba ik heb weer 2 boekjes voor parkeren voor visite. Dus 20 x. Ja is allemaal om geld te doen
    Over gewicht a h heb het opgegeven hoor moet 8 kilo af maar wat ik ook doe ppppfff. Zo maandje vrij van de beestjes lekker want in zomervakantie druk zat denk met Laura oppassen of niet meer dagen weet het eigenlijk niet hoe jullie dat deden. Ik ga straks naar werk. Ik zeg fijne woensdag Groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel verstandig nog later op vakantie
    Goedkoper en rustiger. Hoe Joseph verjaardag zal zijn weet ik niet. Hetis weer strenge lockdown

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi zo ... en gezond verstand toepassen, hartstikke goed !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gezellig zo'n verjaardag dan Haba.
    De kleintjes er ook bij.

    Mooi om te lezen en de foto is ook een mooie herinnering.

    Groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een goed geslaagd feestje, mooi om op terug te kijken...!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zie je zitten op de foto, Haba (-: Gezellig om met z'n allen uit eten te gaan. Natuurlijk hoeven de kleintjes niet heel de tijd aan tafel. Laat ze maar rond scharrelen.
    Je tekening vind ik heel bijzonder; lekker vrolijk.
    Je hebt het getroffen met je kleindochters!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...