zondag, januari 17

Jaren in beeld

Over de voortsnellende tijd denkend, heb ik maar eens wat foto's uit mijn album in mijn pc gezet, en een serie bij elkaar gehaald. Zo zie je de verandering van toen baby Haba tot nu oma Haba. Ik heb alle foto's maar overgezet naar zwart/wit, omdat het anders zo rommelig aan deed. En ik heb niet alle jaren natuurlijk bij elkaar , omdat dan de ruimte te klein zou worden. Ja eenenzeventig jaar is sneller voorbij dan je denkt en ik heb best heel wat foto's. maar ik heb ze uiteraard ook niet allemaal neergepoot, dat zou teveel worden. Dus maar een selectie gemaakt van het beschikbare materiaal. We hebben een tijd dia's gemaakt en daar heb ik geen foto's van, je kunt ook niet alles zo samenvatten natuurlijk. Maar ach ik ben weer even leuk bezig geweest en ik heb mijn fotoalbums weer eens bekeken.

 



16 opmerkingen:

  1. leuk zo'n serie. Foto's blijf je toch naar kijken.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze foto's van toen en nu heb je leuk gedaan. De eerste foto schattig om te zien. Toen jij kind was kun je heel goed zien dat jij bent Haba.Bij ons regent af en toe. Leuk! Ik wens jou alvast fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan, een collage vol herinneringen hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je leuk voor elkaar met al die foto's. Een leven in beeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je foto's zijn hartstikke leuk! Ik vind het knap dat jij het kan.
    In je hoofd voel je je nog net zo jong als de twintiger die je was.
    Een tante van me zei altijd: "Het duurt eeuwen voor je zestien bent. Zestig ben je in een handomdraai."
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Er zijn mensen die in de loop der jaren veel veranderen.. jij niet.. jouw gezicht haal je al heel goed uit die 'jonge' foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zie je in een blik een heel leven.
    Je oogopslag is niet veranderd. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mogge Haba
    altijd leuk eens terug te blikken in oude foto albums
    en zo zie je een leven in beeld , leuk gedaan
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk haba, dat snoetje wordt alleen maar een beetje ouder, maar je blijft dezelfde :-)

    keigaaf gedaan :-)

    geniet van vandaag en herhaal het morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ha die Haba
    klopt ik puzzel wat af hihi
    dus ook jullie hadden het Ierland op een lijstje staan , helaas niet geweest , snap je wel als je zegt , alleen heb ik er geen zin in
    ik had er graag 3 weken gaan fietsen , komt er nu ook niet meer van
    rustige middag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk een leven in beeld.
    Je gezicht blijft herkenbaar :)
    Zo heb ik nu een puzzel gemaakt met foto's van 2 kleinkinderen...ben gelijk aan de slag gegaan om van de andere 6 ook een puzzel te bestellen met foto's...ben benieuwd
    Ze komen van de week binnen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba wat enorm leuk zeg. Ik zie dat je al die jaren dezelfde wangen ( vorm) . Weet nog er hoe ik het moet uitleggen 🤭. Vanmiddag gaan we naar dierenarts met Boris ben benieuwd. Fijne beestjes dag 👍 groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba vandaag Laura dag . Eens kijken waar ik nu nodig ben.op werk. Wouw echt alles word eens goed aan gepakt beneden in winkel word tapijt geshamporelt en schoon nu de stuk waar is gebeurd. . Alles word goed aangepakt nu het kan . Fijne woensdag 👍 groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mogge Haba
    nu de baard is er weer af hoor , maar ik was te druk met puzzelen hihi
    ja dat deed men toen hé door schrijven met studenten elders de taal leren , of dat nu nog zo is , geen idee
    ik hoef niet perse naar Indië , heet en veel armoed , ook dat kasten gedoe vind ik maar racistisch , koeien en rivieren heilig vinden ook zo iets , heb er nog niet 1 goed gevoede koe gezien en de Ganges is een open riool :(
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...