donderdag, januari 28

Waar gebeurd maar wel lachen. . .

 Deze geschiedenis speelt zich af in mijn jeugd. We logeerden in vakanties vaak bij een kinderloze oom en tante, die dan meerdere neefjes en nichtjes uitnodigden voor een weekje in het bos. Op een keer komt mijn oom zeer verontwaardigd thuis hij foeterde: 'Nooit ga ik meer iemand helpen die met pech staat'

Wat was er nu gebeurd, mijn oom werkte gewoon een eind verderop in die vakanties van ons en kwam dan 's avonds pas bij het huis in het bos aan. Nu had hij op de terugweg door het bos een auto langs de kant zien staan en hij nam aan dat het iemand was met pech. Dus parkeerde hij achter de auto en liep er heen om te vragen of hij kon helpen.

Nu bleek het een vrijend stel te zijn en de jonge man draaide zijn raampje open toen mijn oom daarop klopte en op de vraag of er hulp nodig was riep hij uit : 'Nou nee dat kan ik gelukkig zelf nog!'  Wij moesten er allemaal wel om lachen maar mijn oom was niet blij, die kreeg een kop koffie en we probeerden hem de humor van het geheel in te laten zien, al was hij er op dat ogenblik nu niet echt blij mee geweest. 

                         (foto van www)

                         Scenic Forest Road In Californië De Sierra Nevada. Gebogen Bosweg In De  Zomer. Royalty-Vrije Foto, Plaatjes, Beelden En Stock Fotografie. Image  32170084.

18 opmerkingen:

  1. Hahahaha, ben je zó behulpzaam, is het wéér niet goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms zijn waargebeurde dingen leuker dan verzonnen verhalen..! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ja, wil je eens een keer helpen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wahahahahahhahaha heerlijke humor haba.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha. Het zal je gebeuren (-: Ik snap je oom zijn ergernis wel een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedeavond hahahahaha😉🤭🤭🤭. Ja daar sta je dan hihi . Ja je kan ze zomaar tegen komen . Hij zal wel gedacht hebben ik help niemand meer. Dit nooit meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen Haba ja was voor even dat pc het deed zodra in elkaar zat deed het niet meer. Maar er is hoop. En even nieuwe blog hahah fijne vrijdag ben vrij dus ga boodschappen doen en genieten van vrije vrijdag 👍 groetjes 🙋

      Verwijderen
  7. Snap dat hij graag had willen helpen...snap ook dat het niet nodig was haha
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal in de tijd misschien, tegenwoordig moet het kunnen.

    love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, doe je je best om te helpen, hebben ze je niet nodig. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, ja tegen sommige zaken is niets tegenin te brengen...!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mogge Haba
    precies zo iets had ik vele jaren terug op de hei hier achter , ik ben aan het struinen dwars door de hei , tref ik ook een stelletje vrijers aan , ik vroeg of ik moest helpen , nee was niet nodig hihi
    dus ik begrijp de boosheid van je oom wel wat :)
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, dat kan gebeuren natuurlijk, al had dat stelletje misschien beter een ander plekje kunnen uitzoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. eh ja eh ;-) een wijze van betrapt worden die niemand wil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele goedemorgen boodschappen zijn al ge4daan dus hoef me alleen te richten op avond eten vanavond Lekker rustige zaterdag Ilse komt laat in de middag gezellig. Fijne zaterdag groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Floor
    Leuk verhaal hahaaa....
    Al zou je dat in deze tijd niet snel meer doen denk ik
    Fijn weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haba bedoel ik natuurlijk.......... sorry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je doet het best om te helpen. Maar het was niet nodig geweest. Wel grappig! Fijne weekend gewenst Haba.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...