dinsdag, februari 23

Mijn meiskes

 Wat gaat het toch snel, mijn kleindochters worden al weer zo groot, mijn kleinzoon natuurlijk nog groter, maar meneer de student zie ik niet meer elke week, dus daar heb ik ook geen nieuwe foto's van. Wel van de dames natuurlijk die vinden het meestal wel leuk om op de foto te gaan.

Even naar het strand maar niet om te zwemmen, dat is nog te koud natuurlijk. en een beetje verwaaid kapsel mag de pret niet drukken.                                                                                                             
 

En bij oma wil deze dame altijd nog even boven gaan kijken, de slaapkamers lijken wel aantrekkingskracht te hebben  al wil ze niet echt gaan slapen.                                                                                                                                                                                                                                                     
 

25 opmerkingen:

  1. Je meiskes zijn heerlijke moppies. Leuk hoor, dat verwaaide haar van Laura. Dat hoort bij het strand (-:
    Aiva heeft beslist een eigen willetje!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hè.. da's genieten van dat jonge spul natuurlijk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-) meiden zijn toch echt heel anders dan jongens he haba,:-)
    van die knuffelkonten...
    heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook heerlijk om met mijn kleindochter op te trekken, onze ervaring en de uitbundigheid van de jeugd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja mooi toch die kleine meiden. Geniet er nog maar van, want voordat je het weet zijn ze ook groot.

    Love As Always
    DiMario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn zeker al hele dametjes geworden...!
    Geniet er van Haba.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Haba jeetje zeker worden ze al groot Laura al echt een dametje. Je moet wel veel foto's maken gaat zo snel . Ik moet het nog met echo's doen hahahha maar dan zie je ook de ontwikkelingen en hoe ze groeien ff sneller dus

    De kapper belde op wil je volgende week afspraak maken ik stond bovenaan de lijst JAAAAAAA tuurlijk hahahah dus dinsdag 11 uur heerlijk ik geniet. En voor 9 maart bij schoonheidsalon voor
    O ben zo blij joh netjes voor mijn verjaardag hahahahah Is jammer dat Ilse baas de restaurants nog niet open mogen hopelijk snel .fijne Lauradag ik ben vrij raar hahahahh

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mogge Haba
    ja dat is genieten , met die 2 jonge dames
    of het nu op het strand is of thuis
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, die groeien gewoon door, nu nog in de lengte. De zee is heerlijk. 7 graden is prima voor een korte duik.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig poppetje. Koester deze momenten want het gaat snel. Te snel soms. Ondertussen is onze Baron al 5 jr en waant zich ook een grote vent. Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's hoor, voor je er erg in hebt, zit je sokjes te breien voor je achterkleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja de tijd vliegt maar wat fijn dat wij mee mogen vliegen...en genieten van het opgroeien. En och studenten hebben ook veel te ontdekken ;)
    Groetjes en veel plezier met je meiskes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is wel boffen hè... mooi hè, ik geniet met je mee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ha die Haba
    ja ik kan de school wel wat begrijpen ook hoor
    en vond ze het erg om een dagje bij oma te zijn , denk het niet
    fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Haba nog steeds geen opas Aiva???
    Ja kinderwagen bakken kan je ook zo omzetten dat ze naar elkaar kijken klopt Ilse had zo neer gezet dat ze moesten slapen hahahah. Weer boerderijdag ochtend met schonezus einde van de dag komt Bjorn heeft weer een huis een huis weer bezocht hoop dat hij op tijd is met zijn bod.Fijne donderdag groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geluk om kleinkinderen te hebben.
    Twee mooi meisjes bij oma is een feest.
    Kleinzoon volgen in zijn studie, geeft geluk in het leven. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Haba ja loopt op de vrije dagen door de corona. Wie weet mag snel zwembad weer open . Nu laatste werkdag van deze week. Was trouwens weer gezellig met Bjorn hij had weer 2 huizen bezichtigd hier in Purmerend. Hoop deze keer geluk heeft
    Fijne vrijdag 👍 groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Haba wat een gezellige blog de meiden zo geniet ervan.
    Zo winkel is klaar woensdag de winkel voor 4 klanten 10 min open kan. Dan roepen we om naar kassa te gaan om af te rekenen ben benieuwd Waren mensen die hadden al geboekt ja om de uur weet je wel zijn gebeld van nee 1 x in de week . Word nog wat We zullen het beleven Nu lekker weekend fijne zaterdag groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen Haba
    Wat een rijkdom he
    Wat fijn dat je ze elke week ziet
    Ik heb mijn kleinkinderen gisteren weer even gezien
    Dat was weer even geleden
    Hopelijk is over een jaar alles anders
    Fijn weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen Haba alweer zondag vanmiddag ga ik Ilse ophalen we hebben ons eerste BBQ en ach is ze er even uit Binnen en stil zitten is niks voor haar Hoe was jouw zaterdag en is er plannen voor zondag???? fijne dag groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goedermogen Haba ga me zorgen maken heb je vanaf donderdag niet meer gezien alles goed met je?????
    We starten maart op de maand van de lente en we mogen weer naar de kapper
    Fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goedemorgen Haba,
    Je kleinkinderen word groot. Leuke foto's om laten zien. Zwemmen is nog niet bij. Komt ook later wel. lekker genieten met je kleinkinderen. Fijne week gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kwam even kijken want ja het blijft wel heel stil hier..
    Hoop dat alles oke is...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...