zaterdag, mei 29

Groei

Ik heb nog wat plantjes in de potten gezet en gelijk  weer foto's gemaakt, ook van de plantjes die uit het zaad komen dat Klaproos stuurde, die groeien lekker door. De muur moet nog opnieuw gewit worden, maar misschien geeft dat verweerde ook wel een leuk effect. Ik heb nog bonnen van Intratuin, dus ik denk dat ik daar vandaag nog even heen ga en extra bloemen ga kopen voor nog meer potten.






 deze potten staan op het kleine terras




Deze plantjes komen mooi op ik denk dat ze straks leuk zullen bloeien.

17 opmerkingen:

  1. Leuk dat de zaadjes van Dien het goed doen hè?
    zo'n verweerde muur heeft wel iets toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit!
    Ik had bloemenzaadjes van de buurvrouw gekregen.. deden het ook goed, maar van de week hebben de slakken ze ontdekt.. alles weg! :-(
    (nu maar bakjes bier neergezet om ze erbij weg te lokken.. beetje te laat)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook wij hebben van de week de bakken gevuld en nu het zonnetje schijnt is het heerlijk buiten zitten :)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met wat beter weer heb je gelijk ook meer zin om wat te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha die Haba
    hopelijk slaan ze goed aan , en heb je geen last van slakken
    fijn weekend groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jij kent die dichter Poot beter dan ik
    wel een aardig dichter dacht ik
    jij je waardebon goed besteed en ook je dochter goed geslaagd
    en dat alles bij prima weer , genieten dus al om
    rustige avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is hard gegaan in de tuin de laatste weken. Eerst het water, nu de zon.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk als het nieuwe groei en bloei weer van start gaat...!
    Fijne zondag Haba.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba wouw wat leuk zo tegen de muur. Ik zou zeggen niet witte🤭
    Hier groeit het ook lekker door in mijn tuintje. Maar heerlijk zo tuin als van jouw kan je in zo'n of schaduw zitten
    Over gisteren bos en renveld is gewoon ook in Purmerend. Maar overal is afzetting bij mij rondom in de buurt.
    Maar was heerlijk vandaag maar niet zoveel lopen hahahha
    Fijne zondag 👍 groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's van de tuin.
    Het zijn prachtige beelden in deze tijd van het jaar, vooral nu de zon lekker schijnt. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Haba ja klopt Boris heeft geen lange streep maar wat leuk vind ik het.
    Zo vandaag eerst naar ziekenhuis voor botscan daarna door naar werk
    Fijne zwemochtend veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goeiemorgen Haba, Tja, of je die muur moet witten ligt helemaal aan jezelf denk ik. Ik zou het wel doen, maar ik ben ik.
    HEt is heerlijk tuinweer nu. Alles staat volop in bloei of gaat dat zeer binnenkort wel doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het contrast mooi. Al wat roest is vind ik ook mooi, en is één van de geliefde onderwerpen. Laat maar groeien die handel, wat zouden we zijn zonder bloemekes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Haba over 4 weken krijg ik uitslag en donderdag even nog bloed prikken . En heerlijk gezwommen fijne beestjes dag 👍 groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die verweerde muur en straks de globelia hangend geeft vast een mooi effect. Hoef niet altijd strak te zijn...toch?
    En nog veel bakken gevuld?
    Dank voor je berichtje
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En.... nog iets moois gekocht? :) Maar het ziet er inderdaad al erg leuk uit! Niet dat ik een echte fan ben van die verwering, maar daar doe je niet altijd direct iets aan en is geen ramp. Minder erg dan het onkruid in mijn tuin, waaraan pas over twee weken iets wordt gedaan, grrr...

    Dankjewel voor je reaktie! En je hebt gelijk over dat terughalen... op zichzelf niet altijd fijn, als het minder prettige herinneringen zijn, en toch wil je niet ècht veel vergeten van alles wat je tot hier heeft gebracht.

    Zo nu ga ik even verder lezen hier... aangezien ik weer achter loop. Vrrroemmmm....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Haba alles oky?? Dacht je nieuwe planten zo neerzetten hier en mis je . Fijne Lauradag 👍 groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...