maandag, augustus 16

Nieuwe week

 Het is weer maandag, het begin van een nieuwe week, de lucht is grijs maar er komen al lichtere plekken in. Dan moet ik altijd nog denken aan een uitspraak van mijn moeder. Die zei altijd : "Als er een broek blauw in de lucht zit wordt het toch mooi weer"  Nu klopte dat niet altijd, maar nu met dat lichtere stuk (nog geen blauw trouwens) moet ik er weer terug aan denken.  Dat blauwe stuk moest groot genoeg zijn om er stof voor een boerenbroek uit te knippen. Nu waren die tamelijk wijd dus er was een redelijk stuk blauw nodig. 


Zo schieten er soms ineens herinneringen in je hoofd, maar vandaag ga ik dus weer hierheen.

Om weer een uurtje baantjes te zwemmen, ik heb het wel eens gezegd, maar zwemmen is de enige sport waar ik plezier in heb dus doe ik dat nog altijd twee keer per week een uur.

Allemaal een goed begin van de week gewenst met een fijne maandag voor de boeg.

12 opmerkingen:

  1. Veel plezier met het zwemmen, en een fijne nieuwe week gewenst Haba.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zwemmen geeft mij ook veel voldoening... en ik ben er regelmatig nog moe van.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn zus zegt altijd...vroeg gaan zwemmen en de rest van de dag genoeg energie :)
    Maar die gaat iedere morgen ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hadden hier ook even een stuk blauw in de lucht maar dat veranderde toch snel weer in grijs tot donker grijs. Nou ja, de zon gaat vast wel weer een keer schijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hier vandaag, in tegenstelling tot gisteren, nog geen blauw kunnen ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, wat een grappig gezegde van die broek! Nog nooit van gehoord.. was dat een familiegezegde? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Haba en nu is het beestjes dag. Ik ga eerst mijn 2 nieuwe brillen ophalen daarna na de markt . In de middag fysio. Fijne dinsdag 👍 groetjes van mij 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er was weinig, ofwel geen blauw te ontdekken gisteren.
    Maar wie weet vandaag wel weer...!
    Mooie dag Haba.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha die Haba
    inmiddels alweer dinsdag
    blauw aan de lucht gister wel wat , vandaag nog niet gezien
    straks wel m'n blauwe broek aan en ff voor een ommetje
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dus er zitten wel schilderijtjes bij die je aan de muur zou willen
    ja wat je zegt ieder z'n eigen smaak
    ik ben aan de poets
    fijne middag groet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...