zondag, september 26

Zeeland

 


14 opmerkingen:

  1. Ja dit is mooi.. dit kan zo bij je aan de muur hangen. Als ik dit zo zie moet ik aan mijn oma denken, die dacht er ook zo over.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het land dat aan de Zee behoort...
    Zeeland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou hier echt nooit weg willen. Ik weet dat toekomstige generaties hier niet meer kunnen wonen, maar dat maak ik niet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeeland onze favoriete vakantieplek toen we nog kampeerden :)
    Nu al 20 jaar buitenland
    Maar was een leuke tijd daar.
    Mooi gedicht
    Groetjes en fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vroeger ook veel op vakantie geweest en altijd naar ons zin gehad. Mooie gedicht dus zeker gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha die Haba
    een mooi gedicht heb je daar neer gezet , ik ben in '19 begonnen Zeeland te verkennen , helaas kwam er wat tussen

    ja dat Yosemite is een prachtig park , wel een eindje weg hé
    rustige avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mogge Haba , je was wel in Zwolle , maar op viste
    het is een mooi oud stadje waar ik met plezier door gewandeld ben
    fijne maandag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi Haba, ja dat begrijp ik goed,
    toen ik in zuidholland woonde mistte ik het bos :-)
    heerlijk gedicht, voel je maar lekker vrij en blij daar
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen verhip zag deze vanmorgen niet raar. Of te ver door gescrolled. Maar goed hopelijk komen de mannen voor internet aansluiting donderdag.
    Verder niks te vertellen fijne voorzetting van de maandag 👍 groetjes van mij 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba Zeeland ben er een keer met trein en shiver geweest. Een hele ervaring was dat. Vriendin stond bij treinstation . En ja we waren ook nog naar strand geweest. Enorm genoten zou zou zo daar gaan wonen prachtig daar. Het is dinsdag beestjes dag 👍 groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die regen viel vooral in het oosten...hier dus :(
    Maar vandaag ook een mooie zonnige dag...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...