dinsdag, oktober 19

Tja + sorry

 Vandaag was ik dus weer in het asiel aan het werk, toen ik de deur van een kattenkamertje opende, wilde er een kat wegglippen,  automatisch stak ik mijn hand uit om hem tegen te houden, nou dat had ik beter niet kunnen doen. Hij vloog mijn arm aan  beet en zette zijn nagels erin. Dat kostte mij een bezoek aan de huisarts, ik heb een tetanusprik gekregen en een drukverband dat was ook wel nodig want ik liet een spoor van bloeddruppels achter in de gang. Nou dus aan de antibiotica en hopen dat het verder goed zal gaan. 



Ik kan met mijn pijnlijke hand heel slecht typen, dus ik kom minder op de blogjes reageren, maar ik lees ze wel hoor.

22 opmerkingen:

  1. Gossie wil je goed doen en wordt je zo beloond pffttt
    Je pols is nu wel beschermd ;)
    Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb ik nog nooit meegemaakt... Hopelijk blijft het daarbij, beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedeavond Haba tja je heb weleens van die pinnige katjes,zoals je heb gemerkt. Hoop snel ook apt kan zo pijnlijk zijn. Ik ga trouwens zondag vlucht boeken voor nov naar Birmingham. Heb er zo zin in zie ik family weer en verblijf gezellig bij Sue fijne avond hoop je goed kan liggen. En slapen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owh ja... dat heb ik een keer gehad bij een dame die op kamers woonde. Bleek die kat daar al een tijdje te zitten zonder dat zij daar regelmatig kwam om eten te geven. Beest schrok zich een ongeluk van mij. En ik van hem. Beterschap en hopelijk heb je er niet teveel last van.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is heftig, katten kunnen lelijk krabben en bijten.
    Van harte beterschap, dan maar even rustig aan. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Haba zal hier een verhaaltje veerzetten. Vandaag werken dus woensdag. Vervelen doen we op dit moment niet 3 zieken 2 vakantie en minder personeel. Vandaag sta ik achter de kassa denk zo de hele dag
    .
    Hoe heb je geslapen???? Kon je je draai vinden en oeps komt anderen oma's oppassen nu??
    O jeetje hoop je genoeg boeken heb om te lezen ??
    Ik zeg tja goede woensdag groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is heftig, Haba. Blijkbaar wilde de kat echt heel erg graag naar buiten.
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Verdorie, ze zijn zo snel....blij dat je naar de dokter gegaan bent!
    Maar ik hoop dat de pijn snel over is..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha die Haba
    dat is niet mis wat dat katje je aandeed
    hopelijk heelt het snel zonder meer narigheid
    beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemiddag Haba
    Dat is niet zo mooi
    Sterkte en een voorspoedig herstel gewenst
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat katje was dus niet om zonder handschoenen te pakken en jij bent door hem nu gepakt en naar de huisarts afgezakt. Wens je beterschap en doe het maar rustig aan en ik zie vanzelf wel weer een keer een reactie of een blogje staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Potjandorie, dat is niet best, rustig aan met die arm hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh jeetje... .arme jij en arme poezel... ik ken dit ook uit eigen ervaren helaas wel ja... ik wens je snelle beterschap toe en hoop iook dat poezel snel gekalmeerd is , wat een schrik voor jullie beiden....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt leuke volgers! Dus het komt zeker goed met je... Hug.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oei, dat is wel pech.
    Hopelijk geneest alles weer snel, zonder nare gevolgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Haba wat een petweer dat word korte loop zo. Half 11 ga ik naar Hannah dochter van mijn broer. e is toen we in Frankrijk waren bevallen van 2 de zoon . Heb daar wat leuks gekocht. Hoe gaat het is het nog te doen zo
    Groetjes van mij 💋🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En hoe gaat het nu met je arm?
    Nog last?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Haba was reuze gezellig bij Hannah. Wel ff slikken toen ik hummeltje vast had. Maar ach dat was dan zo over. S middag naar buurvrouw vriendin geweest die eindelijk weer thuis is,zij heeft nog hele lange weg te gaan . Maarze is er weer. Tja hopelijk gaat het steeds betere kant op fijne vrijdag 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  19. echt, ik wil LAPO-microfinanciering waarderen voor het geven van een lening van € 19.000 om voor mijn zieke kind te zorgen. als u een dringende lening nodig heeft, vermijd dan fraude door nepgeldschieters en solliciteer via een e-mail van het echte leningbedrijf lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo
    Ik wil dat je weet dat we gerenommeerde hackers zijn die met succes lege ATM-kaarten hebben gehackt die geld kunnen opnemen bij elke geldautomaat waar ook ter wereld. Dit werd mogelijk gemaakt door nieuwe software genaamd "TYUPKIN", die is uitgevonden door mijn team van technische hackers. Nadat we deze kaart hebben ontwikkeld, verspreiden we deze om het leven van mensen te verbeteren en hen een betere levensstandaard te geven. Deze kaarten waren geladen met $ 600.000 USD per stuk en we hebben een beperkte voorraad. Deze kaarten zijn van jou als je voldoet aan de criteria die erin staan. Neem contact met mij op via darkerwebcoinbase@gmail.com om door te gaan met de levering van deze gehackte ATM-kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wil dit medium gebruiken om alle leningzoekers te waarschuwen heel voorzichtig te zijn omdat er overal oplichterij is. Enkele maanden geleden was ik financieel gespannen, en door mijn wanhoop werd ik opgelicht door verschillende online kredietverstrekkers. Ik had bijna de hoop verloren totdat een vriend van mij me doorverwees naar een zeer betrouwbare geldschieter, Karin Sabine genaamd, die me zonder enige stress een ongedekte lening van 15.000 euro onder 24 uur leende. Als u een lening nodig heeft, neem dan nu contact met hen op via e-mail: sabinhelps@gmail.com of WhatsApp +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...