maandag, april 1

Zo ik ben er weer

We hebben genoten , het hele weekend stralend weer. Heerlijk er zo even tussenuit met z'n allen.

Lekker in de Ardennen in een huisje van centerpark , we hadden geen directe buren dus de kleintjes hoefden niet erg stil te zijn.


 Laura genoot van haar kleine nichtje en die vond het ook leuk om zo bezig gehouden te worden

De inrichting van die huisjes is overal hetzelfde maar het uitzicht was ook mooi, we zaten redelijk hoog zodat we een mooi uitzicht hadden vanaf het terrasje. Al kun je het hier niet heel goed zien, volgens mij had ik meer foto's gemaakt met mijn nieuwe telefoon, maar daar heb ik kennelijk een paar steken bij laten vallen.


We konden lekker in de zon op het terras genieten, met de kleine dametjes kun je niet veel gaan lopen natuurlijk, zo naar beneden tot het zwembad was lekker, maar weer naar boven daar hadden kleine beentjes wel wat meer moeite mee. Maar het zwembad was ook een topper voor Laura, met de golven en glijbanen heerlijk vond ze het, Aiva was daar natuurlijk nog een beetje te klein voor, maar ach die groeit vanzelf wel groter nu heeft ze meer belletjes liggen blazen in haar buggy.

Maar nu is het weer uit met de pret, het werk roept weer voor de groten en Laura gaat weer naar school, Aiva naar de dagopvang als haar beide ouders werken, of oma komt oppassen. Kortom het was een heerlijk weekend zo met z'n allen bij elkaar.



20 opmerkingen:

  1. Fijn Haba, dat jullie samen zo genoten hebben.
    Vast voor herhaling vatbaar als het weer eens uitkomt...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig weer had je! kan alleen maar een heel mooi, gezellig en leuk weekend geweest zijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedenavond Haba mooie foto's en lekker iedereen bij getankt
    En dus kan iedereen weer hun verplichtingen doen hihihih
    Ziet toppy leuk en gezellig uit en ja Laura vind het vast leuk zo klein nichtje om haar heen
    Morgen weer naar de diertjes toe ???
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je genoten heeft. Jullie hadden goede weer gehad. Wat is daar heel mooi omgeving. Huisje ziet prachtig uit Haba. Leuk dat je kleinkinderen bezig houd. Echt heel voor jou geweest. Laura geniet in de zonnetje. Mooie foto's. Zwembad heeft Laura wel genoten. Jullie hebben geweldig weekendje gehad. Haba ik wens jou fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een topweekend zo te lezen. Jullie hadden ook schitterend weer.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heerlijk Haba, dat is vast erg genieten geweest zo samen, lekker weer had je er ook nog bij,
    superplek zo t e zien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is ook een idee om eens zelf te doen met de kinderen... Zo te zien heeft iedereen het daar naar zijn zin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Haba

    Dat was een heerlijk weekend zo te zien.
    Enorm geboft met het weer ook
    Fijne nieuwe week
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige witte huisjes! Dat maakt het meteen pittoresk vind ik altijd. Het ziet ook mooi zonovergoten uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede morgen Haba.
    Wow, wat een heerlijk weekend hebben jullie achter de rug, dat is genieten!
    En je bracht er knappe foto's van mee zodat wij ook een idee krijgen hoe fijn jullie het hadden, blij voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een echt geniet-weekend dus...

    prettige dag Haba

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Haba, welkom thuis :) Wauw het ziet er echt uit als lekker weg! Zeker als je uit het vlakke Zeeland komt; en dan je landgoedje op je eigen berg, gaaf hoor. Geweldig dat het voor de kinderen een sukses was, dat wil je toch hè anders wordt het een heel lang weekend.
    Beetje jammer van die foto's, dan, maar ja. Dan maar snel opnieuw gaan :)

    Dankjewel voor je reaktie ook, ja is mooi hè zo'n samenwerking. Ik denk steeds dat ik nu de mooiste schilderijen uit haar collectie wel heb gebruikt, maar dan vind ik er weer één die me inspireert. En ze blijft maar doorschilderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba eigenlijk lijk het mij best leuk en zal een hond het ook leuk vinden om zoiets tedoen.
    Hond houd voor zijn baas te werken
    Ik weet nog met mijn eerste hond zoals stok op halen einde rennen naast de fiets.Dan zie je hoe dankbaar hij is daarna komt hij gezellig bij je op de bank.Nee ik denk hond dit vreselijk leuk vind .Als het maar op speelde manier gaat
    Ja ik mis het zog steeds Maar zijn veel honden die baasjes zoeken maar uit buitenland ik heb daar iet zoveel zin in en dan zijn ze al 8 of 10.
    Maar goed heb nog geen haast hoor eerst mijn autootje hihih
    Fijne woensdag en gezellig middag met Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goede morgen Haba en een fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Haba nou als je zo je foto's ziet en kijk nu naar buiten de laatste 2 dagen geloof je toch niet hoe heerlijk het toen was hihihih wat een weer zeg
    Hopelijk blijft het zo nog droog met ons lopen met Anoeska hihih
    Daarna fysio worden mijn armen weer geschud helpt wel enorm hoor .
    En dan naar de kapper
    Fijne dag bij Aiva
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een zalige donderdag gewenst Haba :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Habba en hoe voelt oma na drukke dag
    Vandaag boodschappen doen en zwemmen als ik goed heb??
    Ik ga werken en heb beide dagen van weekend vrij heerlijk en bovendien ook nog mooi weer meestal als ik werk en als ik vrij ben slecht weer. Dus we gaan er volop van genieten
    fijne vrijdag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goede morgen Haba en een mooie, zo te zien zonnige dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Haba, nou jij krijgt dus ook met dat voorjaarszonnetje meer energie. Stofzuigen èn zwemmen !
    Ik hoop dat het allemaal goed verliep :)
    Heb je eigenlijk nog last gehad van je keel en zo afgelopen week? En hopelijk niet te erg in de Ardennen...

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen ooo aha je hoefde woensdag niet dat wist ik niet
    Maak niet uit dus je heb heerlijk gezwommen
    En hoe vind je mijn nieuwe haarkleur???
    Goed lekker uurtje uitgeslapen ipv 6 uur 7 uur zo boodschappen doen en genieten van weekend groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...