woensdag, maart 27

We kunnen weer zagen :)

Vandaag zagen de week weer door, ik hoorde dat Laura gisteren al bezig was om haar koffertje in te pakken, ach ja beter tijdig beginnen zal ze denken. Maar voorlopig doe ik dat nog maar niet, en zoveel werk is het ook niet voor een weekendje.



Maar ja de voorpret is ook leuk natuurlijk. Ik zit alleen met een zere keel en hoop niet dat dat op ziek zijn uit gaat draaien, want dat kan ik niet gebruiken natuurlijk. Ze zal het er vanmiddag wel over hebben, ze kijkt er echt naar uit om met zijn allen bij elkaar te zijn. Het is een kind van hoe meer zielen hoe meer vreugd en ze is dol op Aiva


Al speelt die natuurlijk nog niet samen, ze prutst alleen een beetje met het girafje en nu voornamelijk om er op te knagen de tandjes zijn nog steeds niet door.
Iedereen een fijne woensdag gewenst en pas op met die zaag vanmiddag om twaalf uur ;)

18 opmerkingen:

  1. De helft van de week zit er alweer bijna op de tijd lijkt af en toe voorbij te vliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om 12 uur ben ik druk met de computerles op school. Dus voor mij geen zaag. Wat worden ze toch groot al he. Mooie glimlach heeft Laura.

    love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht even dat je 'zeuren' bedoelde met dat zagen hahahaha! Gelukkig niet!
    Gooh, wat wordt Laura al groot.. je ziet 'r echt veranderen hoor!
    Gaat vast een heel leuk weekend worden.. die keelpijn heb ik toevallig ook gehad maandag.. dat gaat vanzelf over hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laura is alk voorbereiden om weekendje uit gaan. Leuke foto van Laura. Ojee... Haba niet ziek worden. Hopelijk voel morgen wat beter. Aiva lekker spelen met speeltje(Giraf). Erg leuke foto geworden. Ja tijd gaat zo vreselijk hard. Ferry komt ook zo bed eruit. Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Keelpijn is niet leuk en hoop dat het snel voorbij is. Weel door de midden maar toch weer een drukke dag hier en mooie foto heb je erbij gezet. Wens haar leuk weekendje met veel plezier en weer de groetjes van hier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap Haba, vanavond maar lekker vroeg het mandje in, dat zal vast helpen...!
    Want ziek worden kan nu natuurlijk even niet, dat heerlijke weekendje mag je niet missen, met de grote en kleine kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Haba wat vervelend dat je keelpijn heb je bent dit jaar volgens mij vaker verkouden geweest met hoesten enz toch?
    Ik duim dat je opgeknapt bent en heerlijk kan genieten van alles
    Gaat Laura's broer ook mee denk het niet hé die woont nu toch ergens anders i.v.m. studie of heb ik het helemaal verkeerde
    einde?
    Nu een hele fijne dag met Aiva hopelijk gaat het betere kant op met haar tandjes probleem
    Leuke foto's trouwens van de 2 kleinkids

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Haba.

    Ik duim voor je dat het alleen bij een zere keel blijft en je niet ziek zal worden tegen het weekend dat er zo te lezen heerlijk zal uitzien.

    Mooie foto's maakte je van je schattige kleinkinderen, ze groeien als kool hé.

    OT: Guido is niet boven op de zetel geraakt hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn het toch schatjes. Nils probeert te gaan staan. zijn beentjes staan nog te wijd. Een gezellige weekend en hopelijk geen verkoudheid of griep. Ik heb vorige maand helaas een weekje onder de wol gelegen.
    Groetjes Addy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen misschien lees je dit nog of je bent allang weg
    HEUL VEUL PLEZIER met je familie hopelijk prachtig weer
    goetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O deze had ik nog niet eens gezien, ik krijg dus geen bericht als jij een nieuw logje plaatst; eens kijken of dat ook te regelen valt.
    Haha, ja Laura zal wel voorpret hebben gehad! Leuk dat enthousiasme en leuk dat het een gezelligheidsmens is.
    Ik hoop dat jullie een geweldig weekend hebben, en jee, ik hoop ook dat je gezondheid oké is. Het kan de pret zo bederven... Veel plezier, ik zie net dat je er nog bent dus lees je dit misschien ook nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha ik zag je bij mij verschijnen, grappig. Ja hoor als je een lift kunt krijgen lijkt me dat gezelliger en relaxter als begin van het weekend, slim gedaan! Waar gingen jullie eigenlijk naartoe???????

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba,

    Ik hoop ook dat jonkies van lepelaars te zien krijgt. Maar tegen de tijd komen dan bladeren eruit. Dan is moeilijker om foto's maken.Hopelijk krijgen nog te zien. Ferry had foto's gemaakt. Ik ben maar thuis gebleven. Even geen zin in. Erg hé. Haba ik kom je heel veel plezier wensen in de weekend. Geniet maar van. Lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Haba

    Ik hoop dat je weer opgeknapt bent en van je weekend kan genieten
    Ik wens je in ieder geval een heel mooi weekend
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede morgen Haba en een schitterend weekend gewenst waarvan jij hopelijk ten volle zal kunnen genieten omdat de keelpijn verdwenen is...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief dat ze haar koffertje al pakte. Ze heeft er dus duidelijk zin in. Mijn oudste dochter had ook keelpijn en dat mondde helaas uit in een griepje. Hopelijk valt het bij jou mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Haba hoe was je weekend???
    En hoe was je verkoudheid
    Jullie hadden prachtige weer gelukkig
    Ik hoor je verhaal nog wel fijne maandag
    groetjes aan de poes(naam vergeten weer)
    Die zal blij zijn dat je er weer bent

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...