woensdag, augustus 5

Eens iets anders

Meestal bewerk ik mijn foto's en knutsels met het programma PSP (paint shop pro) dat heb ik mezelf ooit eens cadeau gedaan. Inmiddels kan ik daar redelijk goed mee uit de voeten, maar ooit had ik van iemand het prog. Bryce gekregen, ik heb dat toen wel geprobeerd, maar ik vond psp makkelijker om mee om te gaan dus op een paar bewerkingen na heb ik Bryce links laten liggen .
Het mapje met die bewerkingen kwam ik laatst nog eens tegen en deze vond ik wel leuk om hier neer te zetten.

Toch blijf ik maar liever met PSP werken, misschien omdat ik daar beter in thuis ben na al die jaren dat ik het gebruik. Al heeft Bryce wel meer effecten zoals bv nevel dat heb ik in deze knutsel toegepast.
PS. Met Bryce kun je wel mooie landschappen bouwen, de achtergrond van deze knutsel is daarmee gebouwd, het is geen bestaand landschap. De danseres daar had ik een afbeelding van gevonden op het www.

13 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm eigenlijk wel heel mooi. Ik gebruik Photoshop voor de meeste bewerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en dat bewerken van plaatjes gaat bij mij alleen maar met kant en klare sites. En andere plaatjes zoek ik op het www ๐Ÿ˜
    Met die psp zie je soms wel hele mooie creaties
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is het
    ik maak m'n foto's wat kleiner om te publiceren , of om recht te zetten , verder doe ik er niets mee
    fijne middag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is toch prachtig gedaan hoor, leuk om af en toe te doen hรจ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blijf ook altijd bij dingen die ik 'ken' .. maar soms is dat wel jammer, want andere programma's kunnen best weleens leukere functies of mooiere resultaten geven. En als je er wat vaker mee werkt, wordt dat dan ook eenvoudiger in gebruik. Maar dat gezegd hebbende.. zie m'n eerste zinnetje hahahaaa!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook niet iemand die snel iets nieuws zou uitproberen als ik met het oude uit de voeten kan. Maar soms moet je gewoon.

    Love as always
    di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Haba mijn update van gisteten staat er
    Nu hier over ik snap er geen barst van hoe en wat met zulke kunstwerken .Ik vind het enorm mooi gedaan Vind het enorm knap .
    Heel mooi je ziet enorm diepte in echt prachtig mooi
    Oeps vandaag oeps pas Hopelijk schaduw in de tuin en badje op oma erbij in???
    Fijne donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi plaatje.
    PSP gebruik ik ook en dat vind ik al heel wat... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb met beide programma;s nooit gewerkt. Ik heb een oude Photoshop versie waar ik me nog steeds prima mee red.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zelf bewerk in mijn foto's nooit want ik ben meer voor het pure maar om het eens te zien is wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Haba te vroeg wakker . Dat word een lange zware dag. Zwemse voor straks ๐ŸŠ lijk me nu heerlijk fijne vrijdag ๐Ÿ‘ groetjes ๐Ÿ™‹ van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mogge Haba
    ik ben blij dat je de foto's mooi vind
    ja Lakenvelders worden net als nog enkele rassen gelukkig in ere gehouden
    fijne vrijdag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik heb ooit psp geprobeerd maar mijn ongeduld won het dus weer weg gegaan ;-) Leef jij je maar lekker uit hoor

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...