zondag, december 6

Sint

 We zijn allemaal weer goed bedacht door Sinterklaas, het was een gezellige avond zo samen, voor de kleintjes was het wel een beetje laat al waren we op tijd begonnen. Zoonlief met dochter op schoot en nichtje er naast (ze lijken wel heilig verklaard zo met de halo van de lamp achter zich)  bekijken samen een cadeautje, en uit de op de grond leeggeschudde 'zak van Sinterklaas' liggen nog heel wat pakjes om uit te pakken.


We hebben weer flink gelachen om de rijmpjes en ieder was aan het eind van het feest blij met de goede gaven.

18 opmerkingen:

  1. Sinterklaas vieren met de kerstboom al in de kamer..? dat zou bij ons vroeger nou nooooooit gebeurd zijn! Voor de rest klinkt het wel als de Sinterklaasavondjes die ik van huisuit gewend ben hoor.. vrolijk en gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zie ik daar op achtergrond. Al kerstboom bij je familie. Er zijn hoop mensen wel gedaan heeft. Toch gezellig dagje geweest voor jullie familie. Rijmpjes is altijd wel leuk om te lezen. Gezellig!!! Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke foto van een geslaagde avond hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, die gezellige avond heb je mooi te pakken...!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemiddag Haba denk even kijken of je hier nog bent of ergens onderweg hahaha
    Maar zaq je had nieuwe blog en ik altijd te vroeg nog op je oude blog.Ik zie kids zijn verwend leuke foto van zoon en de 2 kleinkinderen.fijne zondag nog en tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor die kinderen is er toch niets leuker dan Sinterklaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig toch om in staat te zijn het zo te kunnen vieren, van harte gegund Haba,n u met lekker lang van na genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je foto zegt precies waar Sinterklaas voor is bedoeld: een kinderfeest.
    En fijn dat het ondanks c toch kon worden gevierd!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk toch met de kinderen... dat is genieten.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba starten week 50 op
    Zwemse 🏊 fijne maandag 👍 groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mogge Haba
    dus een geslaagd sinterklaas feest voor jong en oud
    fijne nieuwe week gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor kinderen is Sinterklaas natuurlijk hartstikke leuk. Ik vond het vroeger erg spannend herinner ik me wel. Nu doen we er niets meer aan maar de kinderen zijn dan ook groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een heerlijk avondje Haba, een feest voor kinderen, fijn dat ze er zo van genieten, dan geniet jij toch ook hé,

    Hier kwam buur sint gisteren een prachtig pakket brengen... ik werd er stil van .....

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat me vooral opvalt is de kerstboom op de achtergrond :)
    Geslaagd en veel gelachen...zo hoort een sinterklaasfeest te zijn.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ha die Haba
    ja bekend bij je hé het mooie Vlissingen , ja Walcheren is W , maar geen plaats :)
    ik verbleef er vorig jaar een aantal dagen en liep vandaar uit wat etappes van het kustpad
    die toren , zit als ik het zo denk ook in het fotoalbum

    puzzel groet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Haba nee vergeten word ze zeker niet als ik las wat Bjorn op facebook had gezet huilde me hart.
    Gisteren afscheid van Monique genomen vreemd nu binnen 5 min stond ik weer buiten. Heb wel even met haar man kunnen praten al moest ik wel mijn naam noemen ivm mondkapje.
    Rare ervaring vandaag ga je baar de diertjes fijne dinsdag
    Ik ga nu zo lopen en darna fysio markt en naar schoonzus dus druk. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is dan genieten he Haba, fijn.

    Groet en fijne dag,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele goedemorgen Haba alweer woensdag dag van Laura. Ik heb niks te vertellen o ja was gisteren op bezoek bij Esther vrouw van mijn broer Edwin ja wel we hebben weer kontakt. Was gezellig. Hoes ik ga over wat uurtjes naar werk fijne woensdag 👍 groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...