donderdag, januari 14

Een heel dun laagje

 Toen ik vanochtend naar buiten keek, lag er een heel dun wit laagje in de tuin, nu is alles alweer weg en is de tuin gewoon nat. Maar ik heb wel even een foto gemaakt om aan mezelf te bewijzen dat ik het niet heb gedroomd. Hier langs de kust heb je niet erg vaak sneeuw liggen, de temperatuur van de zee zorgt ervoor dat het meestal minder koud is dan dieper het binnenland in. Maar omdat ik verder geen inspiratie voor een nieuw log heb, krijgen jullie dit fotootje voorgeschoteld  :)

 


 

13 opmerkingen:

  1. Een beetje een zielig hoopje, maar hier lag ook niet meer en het was zo weg vanochtend. Maar er is nog hoop...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar kan je geen sneeuwpop van maken hoor....hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhh maar je had het toch maar,
    wij kunnen daar enkel nog maar van dromen,
    ik hoop morgen Haba....
    dát zou me een mooi kadootje lijken :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bewijs geleverd...en het is meer dan we hier in het oost-brabant hebben
    Maar als ik eerlijk ben mag het van mij wegblijven ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier in omgeving Rotterdam hadden we dat moois niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dacht dat je even de poedersuiker bus had leeg gestrooid hahaha. Want ja de oliebollen zijn toch al op toch? De Sneeuw fee is hier nog steeds niet geweest en dus wel even bij jou. Mooie foto als bewijs mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel misschien als je goed je best doet.. 1 sneeuwbal.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Haba op wat mooi zeg . Over oppas heb de 2 dagen door elkaar gehaald stom 🤭🤭🤭. Gisteren bloeddruk kastje terug gebracht vandaag even bellen naar huisarts. Hoop snel weer laptop doet. Met Boris gaat toppy hij doet enorm goed . Straks weer lopen met hem . Vandaag weer werken tot 3 uur. Fijne vrijdag 👍 groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier lag ook zo'n dun laagje wat ook zo weer weg was.
    Of er meer komt, we gaan het meemaken.
    Voor mij hoeft het niet...!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mogge Haba
    je had daar veel sneeuw vergeleken met hier :)
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En hier helemaal niets, gelukkig :) Maar daar schijn verandering in te komen morgen. Net als ik er door moet natuurlijk, maar ik voorzie geen problemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...