zaterdag, januari 9

Muziek

 


 

15 opmerkingen:

  1. ha die Haba
    een mooi schtijven op dat plaatje
    ja muziek is rondom ons , zelfs als de muziekinstrumenten stil zijn
    is er de mooie muziek van de natuur

    je kent het mooie Engeland en Schotland dus
    in het zuiden fietste ik 18 dagen zonder maar 1 druppel regen
    en ook in Schotland viel het niet tegen , een paar kleine buitjes :)
    rustig weekend groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor al onze stemmingen is er muziek, wat zouden we zonder moeten hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, ja op muziek kun je wegdrijven en lekker mijmeren...!
    Fijn weekend Haba.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het liefste hoor ik het geluid van de branding...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou de 'muziek' van de natuur ooit de bron geweest zijn van de tegenwoordige muziek? vraag ik me weleens af.
    Mooi gedicht en plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha mijn mooiste muziek hoor ik als het stil is ;)
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Muziek vind ik wel belangrijk, ik zou niet zonder muziek willen leven.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Haba wouw mooi gedicht zeg. Muziek zit overal ook van binnen,in je hart en hoofd. Je neuriët of zonder geluid. Wie weet heb ik straks muziek in huis. Van geluid van tja we zullen beleven. Je snapt het als je mijn mail heb gelezen 🤔🤭🐈. Fijne zondag 👍 groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Muziek is zeker mooi om te luisteren waar je rustig houd. Moet wel rustig muziek zijn. Mooie gedicht heb je geschreven. Mooi gedaan!Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zonder muziek zou ik dus niet willen. Ik luister er elke dag naar. Muziek uit de natuur is natuurlijk ook erg mooi. Het ruizen van de zee bijvoorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig Haba,
    ja de muziek geeft woorden aan je gevoel,
    dingen die je niet kunt zeggen hoor je in muziek
    mooi geschreven

    een heel fijne zondag enst
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba de nachtbus uitstekend gegaan. Ga zo in mijn loopkleding gaan we een ronde maken buiten. Vandaag werk ik . al wel tot 3 uur zijn dan ga ik met hem naar bos fijne maandag 👍 groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mogge Haba
    nee ik heb het nog niet gevonden , ontving wel al wat tips , zal ik eens verder bekijken , komt goed :)
    fijne maandag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zonder muziek zou ik moeilijker de dag doorkomen. Het kan je maken en breken. Ik heb het filmpje van Scherder gezien over het effect van muziek op je hersenen. Die is groter dan je denkt!
    Muzikaal stukje proza, Haba.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...