zondag, oktober 3

Een punthoofd. .

 .... Krijg ik van dat gedoe , ik heb twee dagen gepoogd om het bewijs van mijn inenting tegen de corona op mijn telefoon of desnoods op papier te krijgen. Nu bleek dat mijn enting  (al de tweede begin april gekregen)  niet of niet goed was doorgegeven aan het RIVM kijk dan blijf je maar proberen en uiteindelijk heb ik het ziekenhuis waar ik werd geënt opgebeld, toen kreeg ik een mail dat ik de registratiekaart (kopie) moest mailen. Dat heb ik dus gister gedaan, maar ik denk dat het pas midden volgende week verwerkt zal zijn. Tot die tijd neem ik maar mijn entingskaart mee, al is dat natuurlijk geen wettig bewijs. Ik heb totaal  meer dan genoeg van dat gedoe en ik wil me er voorlopig ook niet verder mee bezighouden. Eigenlijk vind ik het idioot, dat ze de mensen niet gewoon na de tweede enting die coronacode hebben meegegeven, nu moet iedereen er zelf maar achteraan. Ik neem namelijk aan dat ik niet de enige ben waar de boel fout is gegaan, dat zou wel vreemd zijn natuurlijk. Ik heb nu helemaal geen zin om me er nog mee bezig te houden. Voorlopig ga ik toch niet uit eten of ergens anders heen waar die code verplicht is.




14 opmerkingen:

  1. belachelijk haba, zo wie zo de Q code, er komt een tijd dat de overheid weet wanneer je een plasje gaat doen... ik weiger er aan mee te doen ...

    geniet van een mooie zondag Haba ondanks de regen is het heerlijk binnen :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, je bent niet de enige.. maar als ik het ding niet nodig zou hebben, zou ik 'm helemaal nog niet aanvragen als ik jou was hoor.. over een poosje zal het tóch niet meer nodig zijn.. denk ik. Dan zijn alle verstandige mensen ingeënt en zorgen we met z'n allen voor groepsimmuniteit en dat die vervelende corona de wereld uitkomt.. of in ieder geval het land. ;-) Voor mij was het voor op vakantie in Frankrijk wél nodig, dus ik ben wel blij dat het bij mij wél lukte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha die Haba
    ja al dat gedoe ik van de zotte
    als je het niet echt nodig hebt , afwachten zou ik zeggen

    koers groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ik kreeg een punthoofd van het aanvragen maar is gelukt pffttt
    Daar krijg je ook geen blij gezicht van en de code op je telefoon ook al niet haha
    S6 ermee
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er gelukkig geen probleem mee gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb begrepen dat meerdere mensen daar problemen mee hebben en dat is natuurlijk vervelend als je hem nodig hebt.

    Love As Always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig lukte het mij goed, al heb ik hem nog niet hoeven te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Haba ja ik had ook dat probleem al merkte ik het na mijn 2 de prik. Ja anders kon ik niet mee naar Frankrijk. Ik heb op mobiel en papier mee. Ik kreeg van huisarts de prik bewijs op papier.
    Wat een gedoe maar heb er geen moeite mee. In Frankrijk moet je ook laten Ien overal en binnen in winkels bv nog mondkapje op en afstand
    Starten nieuwe week zwemse straks fijne maandag 👍 groetjes van mij 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ging bij mij zonder problemen. Ik ben bij de GGD geprikt en niet in het ziekenhuis. Die qr code zie ik als een hulpmiddel dus heb er geen problemen mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elke dag en verwend meer hoeft het niet te zijn dan op dierendag :)
    Groetjes en fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha die Haba
    ik had een geweldig mooie dag , dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba Al eens kijken of ik wat foto's kan maken binnen. Het is niet echt mooi want opknappen doen we uiteraard na verbouwing hahaha.
    Ik zeg fijne beestjes dag 👍 groetjes van mij 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat vervelend Haba.
    Hoop dat het gauw opgelost is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He bah, ja dat is niet leuk... hopelijk is het inmiddels opgelost!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...