maandag, maart 30

Wisselen.

Gister belde ik met mijn dochter ja want ik ga nu niet meer oppassen i.v.m. de corona, beter even uitkijken, maar ik mis de kinderen en zeker de kleinkinderen natuurlijk wel. Nu kun je op de mobiele telefoon ook elkaar zien, dus Laura kwam even laten zien dat ze haar eerste tand was kwijtgeraakt. Nu heb ik deze foto van het www geplukt, want ik kon niet gelijk bellen , kijken en vastleggen, want ik zou niet weten hoe. Dit is dus een mij onbekend kind, dat ook net de eerste tand is kwijtgeraakt. Ook in de beneden kaak ik wist eigenlijk niet meer in welke volgorde de 'grote mensen tanden' doorkwamen, maar bij Laura was ook die zelfde tand eruit als bij het kind op de foto.

                                         
                                     
                                          Tanden wisselen - Van melkgebit naar grote mensen tanden   
Ja weer een stap in de richting van groot groeien ,  het gaat snel, voor je het weet zijn ze al weer volwassen.

18 opmerkingen:

  1. Kon de mama van Laura niet even een fotootje doorsturen dan? zo'n hoogtepunt leg je toch zeker wel vast?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mis mijn kleindochter ook, maar veiligheid boven alles. Beter nu even missen dan ziek worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja kleine meisjes worden snel groot, zeker als het melkgebit wordt gewisseld.
    Ik hoop van harte dat de corona snel overgaat, maar ik heb mijn twijfels, morgen horen we hoelang de verlenging gaat duren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ahhhhhhh wel fijn dat je zo kunt bellen met elkaar he haba,
    ik hoop dat het gauw over is de hele ellende
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is mooi als ze het zo kunnen regelen dat je toch nog regelmatig even kunt videobellen. Het eerste tandje is toch wel speciaal.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Haba ach ja dat is wel leuk beeld bellen doe ik weleens met Engeland. Juni zou Sue komen met haar man Allan. We weten niet of het door gaat. Als onze vakantie niet doorgaat denk we sept 4 weken maar goed zover is het nog niet. Eerst hier door heen komen. Nou ja weer geen katjes voor jou. Ik weet nog niet wat ik ga doen iedergeval naar visboer Groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik mis mijn kinderen natuurlijk, maar donderdag zie ik sowieso mijn zoon want die heeft hulp nodig. We kijken echter wel enorm uit want dat moet tegenwoordig. We hebben beiden astma dus we moeten wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Haba vandaag weer beeld gesprek met Laura. Doet men nog aan tanden fee?????
    Ik ga weer naar werk eens kijken hoeveel collega's er zijn
    Schrik niet van mijn foto's
    Fijne woensdag Groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba jij was ook nog jong ik zat nog op school dat ik vooraan een strook van 5 cm grijs werd. 14 jaar mijn vader verfde mijn haar altijd toen. Was 23 was ik behoorlijk grijs. Het bleek ik weinig pigment had.

    Ja vreemd iedereen is in land en toch zie je ze niet.
    Met Pasen is Jaap en Bjorn jarig. We hadden. Plannen met z'n 4 naar Libenees te gaan eten. Je kan bestellen, maar ga liever daar heen. Word denk mooi weer word bbq met z'n 4 denk ik. Voor Bjorn helemaal rot werkte al weken thuis nu geen werk is ook eenzaam. Maar jij bent ook al zolang thuis pfff.
    Maar goed donderdag alweer Groetjes 🙋 💋💋💋

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba

    Bedankt voor je felicitatie.Vorige week was mijn kleinzoon jarig.Die is 8 geworden. Via Skype hebben we veel contact. Kadootjes hebben we laten bezorgen.Maar ik mis ze wel heel erg hoor Ook al zie ik ze bijna iedere dag via skype. Is toch niet hetzelfde .
    Ik wens jou ook heel veel sterkte in deze bizarre tijd
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Doet me denken aan hoe ik zat te wiebelen met de tand die los zat.

    Kan me voorstellen dat je de kinderen en kleinkinderen mist Haba.

    Ik vertrouw erop dat het goed komt.

    Groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba wat ik al tegen Jannie zei alweer vrijdag tijd vliegt evengoed. Vandaag werken weekend lekker vrij. Kom je een fijne vrijdag 👍 wensen Groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grappig dat alles "volgens de regels" gaat bij het krijgen en wisselen van tanden. Ik heb een foto van Roos waarin ze zowel haar bovenste als haar onderste twee tanden kwijt is. Zo grappig.
    Ik kan me goed voorstellen dat je je kinderen en kleinkinderen mist. Vooral het niet kunnen oppassen zal vreemd zijn. Maar het is voor een goede zaak...
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Haba heerlijk zaterdag en weekend vrij. Gisteren drukke dag gehad afd schilderijen onderhanden genomen. Er is meer als de helft personeel weg terug naar soort of uitzendburo. We hopen niet dicht te hoeve anders is het einde verhaal voor Noppes was wel wat drukker maar gelukkig niet te druk er blijft afstand. Nu genieten van mooi weer en weekend. Eerst boodschappen doen en dan de tuintje doen
    Fijne zaterdag Groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kan me goed voorstellen dat je je kids/kleinkids mist maar gelukkig ben je wel wijs genoeg om nu de adviezen op te volgen, chapeau!

    De tanden wisselen... oefff dat gaan we allemaal meermalen doormaken he

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Haba gisteren beetje buien gewerkt niet teveel had spierpijn van werk nog
    Straks buiten mijn rondje doen en als zonnetje eris buiten lezen
    Bjorn komt met zijn motor heeft Jaap nog steeds niet gezien. Hoop men echt niet met z'n alle ergens heen gaat waar dan tedruk word. Zo'n hele lock down lijk mij vreselijk
    Fijne zondag Groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Haba
    Wens je een hele mooie zondag
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...