vrijdag, april 17

Kattenspel

Toen ik vanmiddag even weg wilde, moest ik natuurlijk even mijn sloffen vervangen door buitenschoeisel. Nu stonden de schoenen die ik gister ook aanhad in de woonkamer onder de tafel.
Ik wilde mijn rechterschoen aandoen, maar ik kreeg mijn voet er niet in, er zat iets in mijn schoen wat ik dus niet gelijk had gezien. Nu kan ik jullie wel laten raden, maar ach dan zou je ook moeten weten wat er hier op de grond rondslingert.

Juist,  Molly speelt als ze binnen is graag met ping pong balletjes, en ze had kennelijk kans gezien om de oranje bal in mijn schoen te verstoppen, tja toen paste mijn voet er natuurlijk niet meer bij :)
Ze had vanmiddag weer buiten een piepklein muisje te pakken, het beestje had zo aan de buitenkant te zien, geen verwondingen, dus ik heb hem of haar maar opgepakt en veilig een eind verder richting slootkant weer losgelaten. Molly heeft binnen een paar kattensnoepjes gehad en ik heb wel drie ping pong balletjes gelijk door de kamer laten stuiteren. Zo was ze gelukkig haar vangst weer snel vergeten.

14 opmerkingen:

  1. ahhhhh wat lief van je haba....
    muisje zal j e dankbaar zijn :-)
    die balletjes daar speelde rufus ook graag mee :-)

    fijn weekend gewenst
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht eerlijk gezegd eerst heel even dat er misschien een muisje in die schoen zat..! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je goed opgelost hoor. Muisje kan beter buiten blijven leven.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha….van katten kun je ook alles verwachten...!
    Fijn weekend Haba.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaha die Molly
    Heb ook weleens iets in pantoffel gevonden gelukkig geen dode muizen bbbbrr jij gelukkig ook niet
    Ja fijne buren daar gelukkig en nee helaas hopen we in okt erheen kunnen dit jaar. Word strop jaar hondje gaat ook verlopig niet door nu ik zo vrij kan krijgen voor paar weken. Anders heb ik geen zin in vrij om hier beetje thuis te zitten. Frankrijk is veel strengen en laat grenzen op slot. En je mag totaal niet buiten.
    Maar goed fijne zaterdag Groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, hier ook altijd genoeg in de sloffen en schoene gehad. En genoeg muisjes op de mat die het niet gerd hadden.
    HEt zit echt in het instinct en ze hebben het totaal niet nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onze Milly speelt graag met een speelgoedmuis.
    Maar buiten probeert ze wel eens een echte te vangen.

    Je hebt het goed opgelost met Molly.

    Fijn weekend Haba.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent een ware dierenvriend (din) hoor, muisje bij, Molly blij..super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. herkenbaar hoor... het grut hier, groot en klein, laat hun speelgoed ook overal slingeren... en dan is het ook raar te zien dat poezels er met de hondenspeeltjes vandoor gaan en vice versa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Molly is zeker slim. Ik moest wel om lachen dat je niet in de schoen erin kunt. Er zat pingpongbal erin. Molly speelt graag muisjes. Ze leefde nog. Achjee. Poezen pakken graag muisje. weer vrij gelaten. Wat lief van jou....dat je weer netjes naar de kant gezet hebben. Fijne avond. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Haba weer Zondag gisteren kadootje gekocht voor buurmeis verder op ze had woensdag een babygirl gekregen
    Denk iedereen komt met kadootjes ivm haast geen winkels open zijn veel later dus ga ik even erop uit goed geslaagd met zomerjurkje en eerste pop voor zoon die is gek op auto's dus ook geslaagd voor. Ze waren erg blij mee
    Mijn dag start fijne zondag 👍 Groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba

    Ik was gillend bij die muis weggelopen denk ik
    Fijn weekend Haba
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaha, wat een intelligente kat die Molly! Gewoon een schoencadeautje om je op te vrolijken. Ik moet wachten tot Sinterklaas (-:
    Lief dat je dat muisje hebt gered.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...