dinsdag, april 7

Leuk toch?

Al kan ik nu niet op op mijn kleinkinderen passen, toch zie ik ze wel. Laura heeft me gebeld samen met haar mamma en compleet met beeld, dus die heb ik gezien. Mijn  andere kleindochter, daar heb ik een fotoke van gekregen, haar pappa heeft het speelhuisje in elkaar gezet daar is ze nu druk mee bezig. Pappa zelf kwam gister hier ook nog even langs, dus ik hoef geen 'vergeetmenietje'  te sturen       😍

                                Kijk zo is het toch ook leuk in deze 'enge virustijd'

14 opmerkingen:

  1. Ook al zie ik ze op mijn telefoon, toch mis ik ze wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, toch een beetje contact hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjeeee… wat lijkt Aiva ineens al groot zeg! Al zijn het enge tijden.. de tijd staat in ieder geval niet stil!
    En jij hebt weer eens van de kleinkindjes kunnen genieten.. al is het dan op afstand!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo dat eigen huisje voor de kleine meid...!
    Fijn dat er volop virtueel contact kan zijn, toch genieten, ook al is het op afstand...!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat dit in deze tijd allemaal kan. Wij kregen gisteren een leuk filmpje uit Zweden waarin Nils naar de buik van zijn moeder wees en zei baby. Begin september worden we als alles goed gaat weer opa en oma maar nu van een kleindochter. Beter nieuws kun je in deze tijd niet krijgen. Groetjes en voor iedereen het beste.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zo haba, geweldig wat er via telefoon kan hΓ©, maak je het tΓ³ch mee, gezellig hoor
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah...je hoeft geen vergeetmenietje te sturen... Natuurlijk hoef jij dat niet! En of ze aan je denken. Wat een heerlijke kleine meid zie ik op de foto staan (-:
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zulke berichtjes gestuurd krijgen en even live cammen is toch wel belangrijk.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Haba jeetje wat is Aiva alweer groot zeg. Dan is ook erg leuk beeldtelefoon dan zie je elkaar en tevens ben je op de hoogte.
    Weer een vreemde stille dag voor jou echt balen. Voor mijn raar maar waar drukke werkdag
    Groetjes πŸ™‹ van mij πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹πŸ™‹‍♀️

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Haba, doet je vast goed.

    Blijf gezond.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat dat betreft mogen we blij zijn met de huidige techniek. Ik videobel ook en dat maakt het allemaal net iets meer dragelijk. Leuke foto ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke lief. en je bent een bofbips.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba ooo jij slaapt ook slecht bij volle maan, ik ook vreselijk was half 5 klaar wakker. Nu inslapen ging moeilijk en 3 uur klaar wakker maar ben na 3 kwartier kon ik toch weer lekker slapen. Zo lekker even lopen daarna naar boerderij} en huisvlijt fijne donderdag πŸ‘ Groetjes πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Haba ooo wat leuk idee en heb je al kontakt gehad over hun suprise paasei? Ja duurd lang hΓ©. Als je goede vrienden tegen kom moet je zo opletten dat je geen kus geeft. Evengoed nog al is lang afstand houden enz. Straks is het wennen dat je weer handen mag schudden. Ik denk ook als alles echt voorgoed voorbij is iedereen wel groot feest gaat geven. Maar ja ken ook heel veel die nu in as zitten van bestaat mijn bedrijven nog. En dan duurd het weer heel lang de opbouw weer. Maar goed O ja is goede vrijdag πŸ‘. Ik ga boodschappen straks doen voor paas enz werk morgen.
    PS had je laatste foto nog vergroot je moet wel heel goed kijken om pupjes kan zien ze zwemmen achter eend aan naar witte flat
    Take care Groetjes πŸ™‹

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...