vrijdag, juli 31

Een koe

Ik zet het er maar bij, maar voor de meeste mensen is dit wel duidelijk, dit is een koe. Aiva had op het kinderdagverblijf  een koe beschilderd nou ze heeft het keurig gedaan vind ik ;)  Ach ja zo'n pronkstuk moet eerst een tijd mooi in de kast staan en dan later opgeslagen bij alle werkjes die ze nog zal maken .

Misschien vond ze zwart/wit een beetje saai en heeft er op eigen initiatief wat extra kleur op aangebracht, ik hoop tenminste dat dit geen koe met verwondingen betreft . En of de vlekken op de kop ogen zijn, ik zou het niet weten en zelf kan ze het nog niet duidelijk vertellen. Maar het is volgens mij een keurig werkstuk.

19 opmerkingen:

  1. Aiva heeft het prima gedaan hoor
    ik vermoed een aantal kruisingen tussen zwart en roodbonte koeien

    ja klopt spinhuis en rasphuis waren strafinrichtingen waar de gestraften voor de kost en inwoning moesten werken

    fijne vrijdag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heeft ze al mooi voor elkaar gekregen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan en wat kleur mag best in een kunstwerk...
    En leuker nog jij mag er van genieten
    Hier hangt de kast ook meestal vol
    Hoe oud is Aiva (nog geen 3 denk ik zo)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en knap gedaan door Aiva hoor, dit soort kunstwerken, zij over een tijdje kapitalen waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zal proberen te reageren, maar bij de meeste blogspotblogs is het een ramp tegenwoordig dus hier wellicht ook wel.
    Wilde alleen maar beamen dat dat een prachtig kunstwerk is. En die kleurtjes.. dat zijn onmiskenbaar de oormerken..! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haba ze heeft talent een mooie kleurige koe, ik vind m prachtig om te zien ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kunstwerk, ben er zuinig op Haba...!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe leuk Haba.

    Van genieten.

    Groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is gewoon een kruising tussen de roodbonte koe en de zwartbonte koe. Die moet je ook niet in één weiland laten grazen, want als er dan een bijtje en een blommetje voorbij komen vliegen.. ;-)

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba wat een pracht kunsstuk zeg . En ja de kleuren is prachtig ze gunt de koe wat.
    Over zoon had ik over je dochters zoon. Broer van Laura.hahah. Ach zwemmen heb ik niks mee. Water is te koud kan alleen in speelbad warm water. Dan kom ik thuis met enorme spier problemen. En om eerlijk te zijn is dat ook niet mijn ding . Pdf wat was het enorm benauwd en heet op mijn werk gisteren. Weekend goed om bij te komen. Fijne zaterdag groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is toch een mooie koe geworden zo. Wat meer kleur mag best vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Haba hoe was in de Bilt denk veel te vertellen. En iedereen weer gezien. Altijd leuk. Neem aan ook Laura nog gesproken ?🤔 Het is zondag ga zo mijn rondje lopen doen. Ik zeg fijne zondag 👍 groetjes 🙋

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Haba
    Het is altijd genieten van de mooie kunstwerkjes van de kleinkinderen
    Ik wens je een hele mooie zondag
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haba, ik vind dit een Karel Appel! Sterker nog: hij zou het niet beter hebben gedaan. Inlijsten die tekening (-: Juist die rode vegen maken de koe bijzonder.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inlijsten kan niet, het is een uitgezaagde triplex koe op een houten standaard

      Verwijderen
  15. Het is echt heel knap gekleurd hoor. Weet jij nog hoe jouw eerste werkstuk eruit zag?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...