woensdag, juli 29

Niet oppassen vandaag

Vandaag een vrij besteedbare dag, mijn dochter is met haar gezin op weg naar hun vakantie adres. Gister zijn ze vertrokken en hebben  op een plaats in Frankrijk een tussenstop gemaakt. Ik kreeg in de middag een video belletje, zo kon ik zien waar ze die dag bleven. Leuk dat dat tegenwoordig mogelijk is. Ik weet nog dat we vroeger naar het postkantoor op onze vakantiestek gingen, om mijn ouders te bellen. Dat deden we als we aangekomen waren en midden in de vakantie nog een keer.
Nu is dat dus allemaal anders dankzij de nieuwe manier van bellen met je eigen mobieltje altijd bij de hand. Laura heeft gelijk laten zien hoe haar kamer voor één nacht eruit zag. Vanavond zullen ze wel laten zien waar ze een paar weken vakantie vieren.



Ze zijn op weg naar Spanje waar op een camping de caravan van vrienden staat waar ze vakantie in gaan houden. Voor alle zekerheid hebben ze mondkapjes meegenomen, al is de plaats waar ze heen gaan vrij van corona.

10 opmerkingen:

  1. Ik zou nu echt niet op vakantie willen gaan en zeker niet naar Spanje. Maar iedereen beslist dat voor zichzelf natuurlijk. Ik hoop dat ze geen narigheid ondervinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En toch verplicht om daarna 14 dagen in quarantaine te gaan...?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk Haba een onbezorgde reis met j e kindjes, dat wil iedereen toch,

    Tijd voor jou om je oppasdagen een andere invulling te geven :-)

    schilderen :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk hebben ze een fijne vakantie Haba.
    Jij zult je ook vast wel vermaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, de techniek staat voor niets tegenwoordig.. bellen in een cel met allemaal los geld.. kan het me nog goed herinneren van de vakanties in vroeger jaren hoor. En m'n pa die dan van alles uitgebreid ging vertellen en daarna de hoorn doorgaf aan m'n ma die alle verhalen dan nog eens dunnetjes overdeed.. en wij maar muntjes bij gooien hahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn met de kids erop uit...
    Onze oudste dochter zit nu met gezinnetje in Frankrijk en genieten daar...Vind het best wel eng hoor, met al die gele plekken die nu oranje aan het worden zijn. Maar goed ze zitten op een rustige camping en de uitjes van anders zullen er nu wat minder zijn...maar de natuur gaan ze zeker in en daar is het ook rustig.
    Ja dat bellen van nu is wel wat anders dan het bellen van toen hihi
    Hou jij ook maar fijn vakantie nu...al zal je de kleintjes wel missen als ze zolang weg blijven.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch had het wel iets om zo af en toe eens contact met het thuisfront te zoeken. Dat het nog niet zo makkelijk was.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Haba ach dus geen oppas op woensdag voor 2 of 3 weken. En wat leuk he die videobeeld bellen Wij appe meestal naar de kids Maar vandaag wel oppas dag??? FIjne donderdag groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja dat kan tegenwoordig met beeld en geluid van waar ook in de wereld ff laten horen en laten zien waar je zit
    ik fietste mijn 1ste vakantie zonder ouders rond het IJselmeer in '64 , 2 x gebeld , en 1 x terug gebeld , ik moest thuis komen snel , er was een verrassing , wat denk je , samen nog een x rondje IJselmeer hihi
    helaas er zijn geen foto's van

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Haba hoe gaat met dochter en gezin. Is trouwens zoon ook mee???? Kom je een fijne zwem vrijdag toe wensen fijne dag groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk weekend

 Afgelopen weekend was ik met de kinderen en kleinkinderen een weekendje in een huisje van 'Centerparks'  die kennen jullie vast ook...